تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار مفتی قدس در خصوص حفاری‌های رژیم صهیونیستی در زیر مسجد الاقصی

در حالی که شهرک‌نشینان صهیونیست به هتاکی خود علیه مسجدالاقصی ادامه می‌دهند، اداره أوقاف اسلامی شهر قدس نسبت به حفاری‌های زیر این مسجد هشدار داد.

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس گزارش اداره اوقاف اسلامی شهر قدس، ۱۱۱ شهرک‌نشین صهیونیست و ۴ نیرو از سازمان آثار باستانی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی حمله کردند. آنها به صورت گروه گروه از درب «المغاربه» شروع به گشت زدن در مسجد الاقصی کردند و به یورش خود تا درب «السلسله» ادامه دادند.

همچنین نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی «نجوی شخشیر» کارمند اداره اوقاف اسلامی را به مدت سه روز از مسجد الاقصی اخراج کردند. علاوه بر این نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی یکی از نگهبانان زن مسجدالاقصی را احضار کردند.

این اقدامات همزمان با فراخوان زنان یهودی جهت مشارکت در راهپیمایی بزرگ شبانه در روز شنبه آینده در قدس که از سوی انجمن موسوم به "زنان در نوارسبز" اعلام شده، صورت می گیرد.

بر اساس منابع فلسطینی، این سازمان یهودی تندرو در  سالهای اخیر راهپیمایی های شبانه ای را در سالگرد حادثه  موسوم به "ویرانی معبد"، برگزار می کند.

از سوی دیگر شیخ محمد حسین، مفتی قدس و فلسطین و خطیب مسجدالاقصی از حفاری‌های فاجعه بار رژیم صهیونیستی در منطقه کاخ‌های اموی و زیر بخش شمالی ساختمان موزه اسلامی هشدار داد.

شیخ محمد حسین گفت: این حفاری‌ها باعث سست شدن پایه های ساختمانهای اسلامی در کل منطقه شده، و امکان ویرانی این ساختمان‌ها قریب الوقوع است و به دنبال آن هویت اسلامی شهر مقدس تغییر داده می شود و در راستای یهودی سازی این شهر است. وی از جهان اسلام وسازمان ملل خواست تا به سرعت اقدام در حفظ این ساختمانها انجام دهند.

منبع: الجزیره

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار مفتی قدس در خصوص حفاری‌های رژیم صهیونیستی در زیر مسجد الاقصی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..