تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برق کدام مناطق قم امروز پنج شنبه قطع می شود؟

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛شرکت توزیع برق استان قم در اطلاعیه ای باتوجه به شدت گرمی هوا و افزایش میزان مصرف خانگی برق جدول احتمالی قطعی برق ناشی از مدیریت اضطراری پیک بار شبکه در روز پنج شنبه 28 تیرماه را اعلام کرد.

برق کدام مناطق قم امروز پنجشنبه قطع می شود؟

شرکت توزیع برق استان از شهروندان خواست نسبت به استفاده از برق در زمان اوج پیک مصرف صرفه جویی کنند و لوازم الکتریکی غیرضروری خود را در ساعت‌های خارج از پیک استفاده کنند تا کمتر شاهد  خاموشی‌های مکرر و آزاردهنده باشند،بدیهی است چنانچه پیک بار شبکه تا ساعت 19کاهش نیابد مجددا خاموشی ها تکرار خواهد شد.

 شرکت توزیع برق استان  قم هر گونه برنامه قطعی برق را از قبل به مردم اطلاع رسانی خواهد کرد، در صورت افزایش دما و  مدیریت نکردن بار، برنامه قطعی برق احتمالی همان روز از طریق سایت شرکت به نشانی www.qepd.co.ir  اعلام می‌گردد.

انتهای پیام/ش

برنامه قطعی برق قم،28 تیرماه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برق کدام مناطق قم امروز پنج شنبه قطع می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..