تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود PBA Bowling Challenge 3.4.2 – بازی ورزشی بولینگ برای اندروید

اگر به بازی بولینگ علاقه دارید، می توانید بازی PBA Bowling Challenge را تجربه کنید و از گرافیک بی حد و حصر بازی شگفت زده شوید. بازی دارای قهرمانان زیادی است که می توانید در این اثر تجربه کنید و یکی بهترین بازی های ورزشی را داشته باشید. بازی دارای محیط های سه بعدی زیبایی است و می توانید از سطح مهارت کم شروع کنید و در نهایت به غول دنیای بولینگ تبدیل شوید. بازی دارای قوانین خاص این بازی است و می توانید حالت های حرفه ای بازی را در این اثر تجربه کنید.

با دانلود PBA Bowling Challenge می توانید یکی از بهترین بولرهای تاریخ شوید و بتوانید چالش های زیادی را تجربه کنید. آمار منحصربفردی را در بازی تجربه خواهید کرد و می توانید ۱۰۰ توپ متنوع را در این اثر مشاهده کنید. چالش های زیادی در انتظار شما است و حتی می توانید در رقابت های روزانه و قهرمانی نیز شرکت کنید. باید توپ را به بهترین شکل پرتاب کنید تا بتوانید تمامی امتیازات را گرفته و کم کم مهارت خود را بالا ببرید. بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

PBA Bowling Challenge 3.4.2 Apk + Mod

کاور-PBA-Bowling-Challenge

اسکرین-شات-pba-bowling-challenge اسکرین-شات-pba-bowling-challenge اسکرین-شات-pba-bowling-challenge info

Rise through the ranks against 22 of the PBA’s best bowlers as you bowl for a variety of regional and national championship trophies in the best 3D bowling game. Starting in a local alley with a scuffed up 12lb ball, you’ll hone your skills against bowling legends on your way to competing in the Tournament of Champions!

Features Include:
• Multiplayer, Quickplay, and Career modes!
• Dozens of PBA Tournaments!
• Best 3D bowling graphics.
• Bowl against 21 of the best PBA bowlers!
• 100’s of different bowling balls available, each with unique stats!
• Leaderboards and Achievements
• Bonus challenges in every tournament!
• Split Balls, Bomb Balls, and more!

WHAT’S NEW
Some bug fixing to make it the best mobile bowling experience available.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود PBA Bowling Challenge 3.4.2 – بازی ورزشی بولینگ برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..