تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت امنیتی ویژه پلیس استان از تجار و سرمایه گزاران

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در جلسه‌ای که با حضور رئیس و اعضای اتاق بازرگانی این استان برگزار شد، اظهار داشت: مردم این استان در طول این سال‌ها خدمات ارزنده‌ای به کشور داشته‌اند و وفاداری خودشان را اثبات کرده‌اند و با پلیس نیز همکاری لازم را داشته اند.

وی با اشاره به پتانسیل‌های بالقوه موجود در استان، بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان می‌بایست دولتمردان و مسئولان دست به دست هم بدهند و امکانات لازم جهت سرمایه‌گذاری و اشتغال را فراهم کنند.

سردار قنبری علت بسیاری از جرایم در استان را مسائل مالی داخلی همچون مواد مخدر بیان کرد و گفت: تمام جرایمی که به هر شکل و عنوان در سراسر این استان رخ می‌دهد در خصوص اختلافات مالی بر سر قاچاق و معامله مواد مخدر است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه می‌بایست نقاط مثبت و خوبی‌های این استان را به همگان نشان دهیم، اظهار داشت: مردم این دیار دارای نقاط مثبت و خوبی‌های زیادی هستند و باید از مهمان‌نوازی، ساده زیستی و فرهنگ سنتی غنی مردم استان فیلم‌ها و مستند‌های زیادی تهیه و به نمایش عموم مردم خارج از استان گذاشت.

سردار قنبری با اشاره به اینکه در خصوص پیشگیری و مبارزه با جرایم می‌بایست ریشه‌ای کار شود، گفت: بسیاری از جرایم موجود در استان را می‌توان با ایجاد شغل جایگزین، سرمایه گذاری و فراهم کردن امکانات به مرور زمان ریشه‌کن کرد.

این مقام ارشد انتظامی یکی از بستر‌های اصلی و اساسی تولید و اقتصاد را امنیت عنوان کرد و بیان داشت: امنیت از شاخصه‌های بسیار مهم در فعالیت‌های تجاری و اقتصادی می‌باشد و تا الان اقدامات بسیار خوبی در این زمینه در استان پهناور سیستان و بلوچستان صورت گرفته و ما خود را ملزم می‌دانیم که هر روز به جلو برویم و در حال پیشرفت و تقویت باشیم.

سردار "محمد قنبری" با اشاره به کاهش بسیاری از جرائم در سطح استان، افزود: با تشدید اقدامات پیشگیرانه در حوزه جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه با کاهش ۴۷ درصدی روبرو بوده ایم.

قنبری در ادامه تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی استان دلسوزانه و دلاورانه به صورت شبانه‌روزی خدمت و فعالیت می‌کنند تا امنیت در سراسر استان حکمفرما باشد، چنانچه در عید نوروز امسال بیش از ۳ میلیون نفر مسافر به استان آمدند و هیچ اتفاق امنیتی برای کسی به وجود نیامد و این نشان از امنیت پایدار استان است.

وی با بیان اینکه پلیس استان از سرمایه‌گزاران حمایت امنیتی لازم را می‌کند، گفت: اگر محموله و کالایی از سوی تاجر و سرمایه‌گزاری بخواهد به صورت قانونی در سراسر استان جابه‌جا شود، ما به صورت ویژه امنیت آن را تا رسیدن به مقصد تامین خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در خصوص سرمایه گذاری در استان می‌بایست الزاماتی وجود داشته باشد بدین صورت که هم از نیروی بومی سرمایه‌گزار استفاده شود و هم مراحل اداری و وقت گیر از پیش پای آن‌ها برداشته شود.

در ادامه این جلسه عبدالحکیم ریگی رئیس اتاق بازرگانی استان ضمن عرض خیرمقدم، اظهار داشت: اتاق بازرگانی استان از سال ۱۳۰۴ شروع به کار کرده است و بازرگانان در این استان با استان‌های همجوار کرمان، یزد و خراسان رضوی در ارتباط و فعالیت می‌باشند و دارای ۷۰۰ عضو فعال هستند و با کشور‌های همسایه افغانستان و پاکستان و آسیای میانه فعالیت تجاری دارند.

وی افزود: اعضای اتاق بازرگانی از فعالان بخش صنعت می‌باشند که مالیات خود را به موقع پرداخت می‌کنند و اکثر این تجار در این استان فعالیت تجاری قانونی دارند.

ریگی در ادامه تصریح کرد: پلیس امروز علاوه بر اینکه امنیت فیزیکی را تامین می‌کند در بخش امنیت سایبری و فضای مجازی نیز پیشرفت خوبی داشته است.

رئیس اتاق بازرگانی استان ضمن تشکر از فرمانده انتظامی استان در خصوص انهدام گروه‌ها و باند‌های متعدد قاچاق، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود، پلیس وظیفه سنگینی بر دوش دارد و سرمایه گذاران و تجار نیز برای ادامه فعالیت تجاری خود نیاز به حمایت‌های امنیتی پلیس دارند تا بدون نگرانی کالا‌های آنان به دست مصرف کننده برسد.

انتهای پیام/پ

حمایت امنیتی ویژه پلیس استان از تجار و سرمایه گزاران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت امنیتی ویژه پلیس استان از تجار و سرمایه گزاران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..