تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وضعیت ساخت و سازها در منطقه 

وضعیت ساخت و سازها در منطقه تاریخی و گردشگری به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب‌اله طاهرخانی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان گلستان که با موضوع مکان‌یابی شهرک‌های گردشگری برگزار شد، اظهار داشت: در استان‌های شمالی و اطراف کلان شهر‌ها با تغییر کاربری‌های گسترده و تعرضات به زمین‌های کشاورزی برای پوشش تقاضای اسکان موقت یا خانه دوم مواجه هستیم.

وی افزود: شهریور سال گذشته هیئت وزیران مصوبه‌ای در این زمینه داشت که اولاً با این تخلفات برخورد شده تا تبدیل به یک رویه نشود و در گام دوم با این تقاضا‌ها برخوردی منطقی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید بیان داشت: در همین زمینه به برخی از وزارتخانه‌ها تاکید شده که به ویژه در استان‌های شمالی در مدت ۶ ماه اراضی مناسب برای توسعه دهکده‌ها و شهرک‌های گردشگری شناسایی شود.

وی ادامه داد: این اقدام کمک می‌کند تا تقاضا‌ها را به سمت مناطقی هدایت کنیم که کمترین آسیب را برای محیط زیست و بیشترین نقش را در توسعه استانی مانند گلستان داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: جامعه مخاطب ما در این مکان‌یابی، جامعه محلی و منطقه‌ای است و البته گوشه چشمی هم به تقاضا‌های ملی داریم.

وی با اشاره به بازدیدی که از محور زیارت داشت، وضعیت موجود را اسفبار خواند و افزود: وضعیت این محور مناسب نیست و یک ذخیره‌گاه و فرصت محیط زیستی در حال تخریب است. اگر برنامه ریزی در این زمینه نداشته باشیم با توجه به تقاضا‌هایی که وجود دارد، دیگر مناطق هم آسیب خواهند دید.

طاهرخانی با بیان اینکه گلستان جزو استان‌های پیشرو در این زمینه است، خاطرنشان کرد: پس از آماده شدن شرایط، رساندن زیرساخت‌ها و امکانات به سایت‌های مدنظر کاری است که از استاندار انتظار داریم.

انتهای پیام/پ

منطقه تاریخی و گردشگری "زیارت گرگان"



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وضعیت ساخت و سازها در منطقه »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..