تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پل مکانیزه دوچرخه سوار زن را بلعید! +فیلم

پل مکانیزه، دوچرخه سوار زن را بلعید ! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوچرخه‌سوار عجولی که قصد عبور از روی یک پل مکانیزه را داشت توسط این پل بلعیده شد. این دوچرخه‌سوار زن که بدون توجه به علائم رانندگی و موانع فیزیکی نصب شده روی پل قصد داشت از روی آن بگذرد، ناگهان میان شکاف پل گرفتار شد. در ویدئویی که منتشر شده، مشاهده می‌شود این زن با وجود بسته شدن پل توسط موانع فیزیکی، از لابلای آن عبور می‌کند و ناگهان در میان شکاف پل گرفتار می‌شود.

بیشتر بخوانید : ویدئویی جنجالی از سیلی زدن عروس به فامیل داماد در مراسم عروسی! 

در لحظه بسته شدن پل توسط موانع فیزیکی، قسمت دیگر پل برای عبور کشتی‌ها به بالا کشیده شده بود. خوشبختانه اپراتور پل که متوجه این حادثه شده بود بلافاصله پل را متوقف کرد. این زن 37 ساله توسط چند نفر از شاهدان عینی از داخل شکاف بیرون کشیده شد و نجات یافت. در ادامه اورژانس در محل حادثه حاضر شد و زن دوچرخه‌سوار توسط آمبولانس به نزدیکترین بیمارستان شهر نینا منتقل شد.

گفتنی است؛ این حادثه در تاریخ 4 جولای در شهر نینا واقع در ایالت ویسکانسین آمریکا رخ داد.

انتهای پیام/

بی احتیاطی، زن دوچرخه سوار را تا آستانه مرگ برد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پل مکانیزه دوچرخه سوار زن را بلعید! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..