تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همسر ترامپ هنگام دیدار با کدام سیاستمدار تحت‌ تاثیر قرار گرفت؟ +فیلم

تغییر چهره ناگهانی ملانیا هنگام مصافحه با پوتین+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و همسرش در تاریخ 16 جولای با  ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار داشتند. ملاقاتی که با برخی حاشیه‌ها همراه بود، یکی از این حواشی که پایگاه خبری اسپوتنیک به تازگی ویدئویی از آن منتشر کرده، مربوط به لحظه مصافحه ملانیا و پوتین می شود. 

در این لحظه ملانیا پس از دست دادن با رئیس جمهور روسیه مقابل دوربین خبرنگاران دچار تغییر چهره‌ای ناگهانی می‌شود که علت آن مشخص نیست، اگر به ویدئوی منتشره در این رابطه توجه کنید ملانیا هنگام رو در رو شدن با پوتین لبخند به لب دارد اما در عرض چند ثانیه این حالت از روی چهره او محو می شود.

گفتنی است بنا بر اعلام خبرگزاری روسیه این دیدار 4 ساعته که در هلسینکی برگزار شد. در ادامه واکنش همسر ترامپ را به مصافحه با پوتین مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید:استقبال متفاوت از ترامپ و ملانیا در کاخ «بلنهایم» +فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همسر ترامپ هنگام دیدار با کدام سیاستمدار تحت‌ تاثیر قرار گرفت؟ +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..