تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مدیر برنامه هاى چشمى به صحبت هاى افتخارى

واكنش مدير برنامه هاى چشمى به صحبت هاى افتخارىبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان رضا افتخاری، مدیر عامل مستعفی باشگاه استقلال بعد از جلسه امروز هیئت مدیره این باشگاه در مورد نشست روز شنبه با روزبه چشمی و اظهارات امروز این بازیکن، گفت: روزبه چشمی با باشگاه استقلال قرارداد دارد ولی او در جلسه با ما گفت که 4 میلیارد بدهید تا در تیم بمانم!

كريمى مدير برنامه هاى چشمى به اين موضوع واكنش نشان داد و گفت : در جلسه اى كه با افتخارى به همراه چشمى داشتيم به او اعلام كرديم كه براى مشخص شدن وضعيت روزبه به اينجا آمديم و در نهايت افتخارى به ما گفت بايد اين موضوع را با اعضا بررسى كنم اما وى خطاب به چشمى گفت كه او چه چيز را پيشنهاد مى كند و يا خطاب به من گفت كه مد نظر من چيست.

او ادامه داد :به هر حال روزبه به افتخارى گفت كه امسال سومين سال حضورش در استقلال را تجربه مى كند و هيچ وقت درباره رقم حرفى نمى زند در نهايت افتخارى اعلام كرد هنگام برگزارى مسابقات با او مذاكره مى كند كه اين موضوع با واكنش روزبه مواجه شد و چشمى در خطاب به صحبت هاى افتخارى گفت شايد تا آن زمان مرا نخواستيد و در آن صورت پيشنهادات من از بين مى رود.

كريمى بيان كرد : افتخارى در پايان جلسه به ما گفت پس از صحبت با هيئت مديره موضوع را نهايى مى كند اما در تماس هاى مكررى كه با افتخارى داشتم او پاسخگو نبود كه حتى منشى دفتر افتخارى به ما اعلام كرد خود مدير عامل با ما تماس مى گيرد . اما به جاى عقد قرارداد با چشمى با على كريمى قرارداد بستند . توفيقى و ملكى پيگير قرارداد چشمى بودند اما در حال حاضر مى بينيم افتخارى يك سرى صحبت هاى كذب را مطرح مى كند . فكر مى كنم بهترين قاضى اول خدا و بعد هواداران استقلال هستند. توفيقى و ملكى دنبال كارهاى چشمى بودند اما انگار افتخارى زياد مايل نبود كارهاى روزبه را انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

افتخارى: هر چه خوبى کردیم بدى دیدیم/ اصرار داشتند سوپرجام برگزار شود تا ۲ میلیارد گیرشان بیاید!

مذاکره چشمی با رئیس‌هیئت ‌مدیره استقلال

با توجه نا مشخص بودن وضعيت چشمى در تيم فوتبال استقلال بر همين اساس قرار است ملکی رئیس هیئت مدیره اين باشگاه تا دقايقى ديگر جلسه اى را با اين بازيكن برگزار كند.

ملکی بعد از دریافت حکم خود با چشمی و مدیر برنامه های او تماس گرفت تا او را برای برگزاری جلسه به باشگاه دعوت کند.

چشمی و كريمى مدير برنامه هايش ساعت ٢٣:٣٠ امشب در دفتر باشگاه حاضر مى شوند تا درباره مشکلات و بحث تمدید قرارداد با ملكى صبحت کنند.

انتهای پیام/

اظهارات مدیربرنامه های چشمی در مورد صحبت های افتخاری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مدیر برنامه هاى چشمى به صحبت هاى افتخارى»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..