تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گل‌محمدی با جوان‌هایش پُز داد!

ورزش سه: تیم فوتبال پدیده خراسان و ذوب‌آهن اصفهان عصر امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف هم رفتند و در نهایت پدیده موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

در این دیدار که در ورزشگاه امام رضا و در سه وقت ۴۰دقیقه‌ای برگزار‌ شد، محمدمهدی مهدی‌خانی، فریبرز گرامی و امین قاسمی‌نژاد برای پدیده و مرتضی تبریزی و حبیب‌زاده نیز برای ذوب آهن اصفهانی گلزنی کردند.

در ابتدای این دیدار یحیی گل‌محمدی و امید نمازی به خوش و بش با یکدیگر پرداختند. سرمربی پدیده‌ای‌ها در این بازی با به خدمت گرفتن بازیکنان جوان خود از عملکرد تیمش بشدت ابراز رضایت کرد‌.

همچنین مرتضی تبریزی، میلاد فخرالدینی، رشید مظاهری و محسن مسلمان به سمت نیمکت پدیده آمدند و با سرمربی سابق خود و سایر نیمکت‌نشینان پدیده دیدار کردند.

تیم ذوب‌آهن پس از برگزاری دیدار تدارکاتی خود مقابل پدیده امشب مشهد را به مقصد اصفهان ترک می‌کند.

تیم فوتبال پدیده باید در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال، روز چهارم مردادماه در مشهد پذیرای پرسپولیس تهران باشد و با این بازی روان امروز خود به نوعی برای اولین حریف خود در لیگ‌برتر هم خط و نشان کشید.

گل‌محمدی با جوان‌هایش پُز داد!

گل‌محمدی با جوان‌هایش پُز داد!

گل‌محمدی با جوان‌هایش پُز داد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گل‌محمدی با جوان‌هایش پُز داد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..