تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس آماده سورپرایز؛ هماهنگ‌ترین تیم لیگ

وب‌سایت نود: تمرینات پیش‌فصل پرسپولیسی‌ها و بازی‌های دوستانه آنها یک پیام مهم دارد؛ پیامی برای رقیبان آن‌ها در راه رسیدن به قهرمانی. گویا شاگردان برانکو امسال هم قصد ندارند خرق عادت کنند و باید باز هم آنها را از همان هفته اول لیگ جزو یکی از مدعیان لیگ برتر حساب کرد.

بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم پیش‌بینی‌ می‌شد که فرضیه افت تیم قهرمان و هچنین سندروم سومین سال یک مربی در یک تیم گریبان برانکو و تیمش را گرفته و با افت مواجه شوند اما به غیر از مقاطعی از فصل، این تیم با وجود تمام مشکلات و از دست دادن بازیکنانش روند خوبش را ادامه داد و قهرمانی زودهنگام را هم بدست آورد. امسال هم بدلیل محرومیت نقل و انتقالاتی خیلی‌ها پیش‌بینی می‌‌کنند که سال قدرت‌نمایی برانکو در لیگ برتر ایران قرار است به پایان برسد؛ به خصوص که با حضور شفر، خطر بزرگی بیخ گوش سرمربی کروات به صدا خواهد درآمد. با این حال مقایسه وضعیت دو تیم نشان می‌دهد که شاید امسال هم این اتفاق رقم نخورد و باز هم برانکو بتواند با تمام مشکلات و محرومیت‌ها، تیمش را اولین مدعی قهرمانی کند.

پرسپولیس در اولین بازی دوستانه که بعد از اردوی کرواسی انجام داد با ترکیب زیر به میدان رفت.

پرسپولیس آماده سورپرایز؛ هماهنگ‌ترین تیم لیگ

نگاهی به این ترکیب بازی دوستانه نشان می‌دهد که این تیم برای بازی‌های لیگ به غیر از تغییر دروازه‌بان، شاید فقط یک تغییر داشته باشد که آن هم به اضافه شدن وحید امیری بستگی دارد و با آمدن او، بشار از تیم خارج خواهد شد. پرسپولیس جز معدود تیم‌هایی است که با تیم کامل و اصلی خودش در بازی دوستانه حاضر شده. بازیکنانی که دومین یا سومین فصل را کنار هم می‌گذرانند و هماهنگی کامل را بدست آورده‌آند. آنها در روزهایی که استقلالی‌ها درگیر نتیجه سوپرجام و تغییر و تحولات‌شان هستند اردوی‌شان را تمام کرده و بازی دوستانه با ترکیب اصلی‌شان را هم انجام داده‌اند. اتفاقاتی که می‌تواند معادلات را برهم بزند. آیا برانکو این فصل هم با تیم آماده و قدرتمندش همه را شگفت‌زده خواهد کرد و از مانع محرومیت نقل و انتقالاتی به سلامت عبور خواهد کرد؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس آماده سورپرایز؛ هماهنگ‌ترین تیم لیگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..