تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود زنان به ورزشگاه آزادی، آزاد شده است؟

ورود زنان به ورزشگاه آزادي، آزاد شده است؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در مورد اظهارات صبح امروز معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری مبنی بر صدور مجوز شورای تأمین برای ورود خانواده‌ها به ورزشگاه‌ها گفت: مطلبى که ایشان مطرح کرده‌اند، ناظر به تصمیمی است که استانداری تهران با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان در مقطع بازی‌های جام جهانی گرفتند که بر اساس آن خانواده‌ها بتوانند در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند و مسابقه تیم ملى کشورمان را تماشا کنند.

وی با اشاره به اینکه در بعضی از استان‌ها نیز در آن مقطع تصمیمات مشابهى اتخاذ شد ادامه داد: تصمیم جدیدی در این باره از سوی شوراهاى تأمین استان‌ها اتخاذ نشده است.

سامانی در پاسخ به این سؤال که آیا چنین تصمیماتی برعهده خود استانداری‌ها و شوراهای تأمین استانی است، بیان داشت: وظایف شورای تأمین استان‌ها از نظر قانونی مشخص است و دستگاهها مکلف به رعایت مصوبات شوراى تامین هستند و بسته به اقتضائاتى که در استان‌های مختلف وجود داردتصمیمات گوناگونی گرفته می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود زنان به ورزشگاه آزادی، آزاد شده است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..