تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطرناک‌ترین شهر‌های دنیا که بهشت تبهکاران است

خطرناک‌ترین شهر‌های دنیا که بهشت تبهکاران استبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سریال «جنگجویان کوهستان» را به خاطر دارید؟ قلعه لیان شامپو که کلکسیونی از تبهکاران را در خود جای داده بود را چطور؟ در دهه ٧٠ مردم از کانون‌های بزهکاری در کشور با عنوان کِنایی «لیان شامپو» یاد می‌کردند. حالا شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید در نیم کره غربی خصوصا آمریکا و همسایه دیوار به دیوارش مکزیک، لیان شامپو‌هایی به گستره یک شهر و حتی یک ایالت وجود دارند. اگر می‌خواهید درباره‌شان بدانید به خواندن ادامه بدهید.


سیوداد خوارز، مکزیک
رکورد: ۱۴۸ قتل از هر ۱۰۰ هزار نفر در سال
این شهر در ایالت چیئوائوا و جنوب شهر اِل‌پاسو تگزاس قرار گرفته است. جنگ‌های خونین گروه‌های تبهکاری رقیب، فساد پلیس و افزایش خشونت نسبت به زنان از جمله مشکلات بزرگ خوارز هستند. به‌دلیل نرخ بالای وقوع جرم در سیوداد خوارز، سودی که از صنعت گردشگری این شهر حاصل می‌شد، به شدت کاهش یافته است.


آکاپولکو، مکزیک
رکورد: ۱۰۵ قتل از هر ۱۰۰ هزار نفر در سال
این شهر تفریحی به‌خاطر سواحل اقیانوس آرام معروف است، اما معمولاً گردشگران در فرودگاه آن هدف کلاهبرداری و دزدی قرار می‌گیرند. همچنین قاچاق مواد مخدر نقش مهمی در افزایش جرم‌وجنایت این شهر ایفا می‌کند. از دیگر مشکلات این شهر می‌توان به فساد پلیس اشاره کرد.


سنت لوئیس، آمریکا
رکورد: ۵۹ قتل از هر ۱۰۰ هزار نفر در سال
این شهر در ایالت میزوری آمریکا واقع است و بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارد. اقتصاد این شهر به صنعت گردشگری و دیگر خدمات صنعتی و نیز نقش مهمی که رودخانه می‌سی‌سی‌پی در واردات و صادرات کالا ایفا می‌کند، وابسته است. خبر بد این که آمار جرم و جنایت در این شهر بسیار بالاست.


کولیکان، مکزیک
رکورد: ۵۶ قتل از هر ۱۰۰ هزار نفر در سال
این شهر از دهه ۵۰ میلادی به یکی از بازیگران اصلی در زمینه قاچاق موادمخدر مکزیک تبدیل شد. مردم کولیکان تأمین و شکل‌دهی اقتصاد و فرهنگ این شهر به‌واسطه قاچاق موادمخدر را پذیرفته‌اند. فروشگاه‌های این شهر نیز به فروش فرآورده‌های به‌دست آمده از موادمخدر به عنوان سوغاتی مشغول هستند!


بالتیمور، آمریکا
رکورد: ۵۵ قتل از هر ۱۰۰ هزار نفر در سال
این شهر با جمعیتی بالغ بر ۳ میلیون نفر، بزرگ‌ترین شهر ایالت مریلند آمریکا محسوب می‌شود. نرخ بالای وقوع جرم در بالتیمور، ارتباط مستقیمی با فقر، جنگ و دعوا‌های نژادی و قاچاق موادمخدر دارد. مشکلات دیگری مانند درگیری و سرقت مسلحانه نیز گریبان‌گیر این شهر است.


دیترویت، آمریکا
رکورد: ۴۴ قتل از هر ۱۰۰ هزار نفر در سال
این شهر در ایالت میشیگان و در نزدیکی مرز کانادا واقع شده است. دیترویت سابقه درخشانی در تولید انواع موتور برای خودرو دارد، اما رکود اقتصادی دیترویت را با مشکلات زیادی روبه‌رو کرده است. دیترویت مدت‌هاست که با وقوع انواع و اقسام جرم و نیز مشکلاتی مانند خشونت، نرخ بالای فقر و قاچاق موادمخدر دست‌وپنجه نرم می‌کند.


تیخوانا، مکزیک
رکورد: ۳۹ قتل از هر ۱۰۰ هزار نفر در سال
تیخوانا در مرز آمریکا و مکزیک و درست در قسمت جنوبی ایالت کالیفرنیای آمریکا واقع شده است. این شهر به‌دلیل مجاورتش با آمریکا، از جمله مکان‌های پرطرفدار نزد شهروندان ایالات متحده به‌شمار می‌رود. تیخوانا با جمعیتی بالغ بر ۲ میلیون نفر، به لحاظ فعالیت‌های مجرمانه، نقش مهمی در قاچاق موادمخدر مکزیک ایفا می‌کند. این شهر که مقر اصلی تعدادی از قدرتمندترین کارتل‌های موادمخدر مکزیک محسوب می‌شود، در زمینه جرائم مربوط به مواد، ید طولایی دارد.

منبع: شهروند

انتهای پیام/

«لیان شامپو» در قلب آمریکای شمالی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطرناک‌ترین شهر‌های دنیا که بهشت تبهکاران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..