تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشنامه های بانک مرکزی اثر مخرب بر بازار ارز داشته است

به گزارش خبرگزاری بسیج، غلامرضا حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بخشنامه های متعدد بانک مرکزی تاثیر آن بر التهاب بازار ارز، اظهار داشت: بخشنامه های متعدد بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز و تغییر مدام این بخشنامه ها تاثیر منفی و حتی مخرب دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس، تاکید کرد: تعدد بخشنامه ها نشانگر بی ثباتی است، قصد قضاوت کردن عملکرد دولت و بانک مرکزی را ندارم، در واقع نتایج  و اتفاقاتی که از تصمیم گیری های اخیر رخ داده ملاک تحلیل است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: این احتمال وجود دارد که بخشنامه های بانک مرکزی ابزاری برای برهم زدن بازار ارز و دلار بوده است، چرا که تصمیمات و اقداماتی که صورت گرفته مشکوک است.

وی با بیان اینکه براثر تصمیمات بانک مرکزی گردبادی در فضای اقتصادی کشور ایجاد شده است، بیان داشت: این تصمیمات زندگی روزمره مردم را تحت تاثیر قرار داده و قیمت ها به صورت دیوانه کننده ای افزایش یافته است، حتی خرید از تره بار شهرداری ها بر مردم فشای می آورد.

این نماینده مجلس ادامه داد: وضعیت برای آنهایی که بیکار هستند یا حقوق های بسیار پایینی می گیرند سخت و دشوار است، ما شرمنده مردم هستیم و نمی توانیم جواب مردم را بدهیم.

حیدری در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با تاکید براینکه بخشنامه های متعدد بانک مرکزی تاثیر مخرب داشته است اظهار داشت: یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در تخریب بازار همین بخشنامه ها بوده و شاید بستری برای ایجاد این گردباد ها بوده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه ایجاد چنین گردبادی آگاهانه بود یا خیر جای تامل دارد و لازم است مراجع دیگر به آن رسیدگی کنند، است و امیدواریم که مراجع ذی صلاح ورود و بررسی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشنامه های بانک مرکزی اثر مخرب بر بازار ارز داشته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..