تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب شایعه اقدامات مخل نظم عمومی در بیرجند

مطلب منتشر شده درباره اقدامات مخل نظم عمومی دو فرد عرب در شهرستان بیرجند، شایعه است و صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان جنوبی، درپی پیگیری تکذیب شایعه اقدامات مخل نظم عمومی در بیرجندخبرنگار ما مراجع رسمی ذیصلاح اعلام کردند مطلبی که در ساعت های گذشته در فضای مجازی درباره اقدامات مخل نظم عمومی دو فرد عرب در شهرستان بیرجند منتشر شده، شایعه است و صحت ندارد.

در این مطلب ضمن انتشار عکس دو فرد مجهول الهویه ادعا شده که این دو نفر در محدوده شهرستان بیرجند در حال اقدامات مخل نظم عمومی هستند.

در این مطلب همچنین از کسانی که پیام را دریافت کرده اند خواسته شده با هدف دستگیر شدن زودتر این دو نفر مطلب را برای دیگران ارسال کنند.

دستگاههای مسئول از اساس حضور و فعالیت این دو فرد خیالی را در محدوده شهر بیرجند تکذیب و تاکید کرده اند در حال تلاش برای شناسایی عوامل تولید و انتشار این شایعه و انگیزه های آنها هستند.

همچنین از مردم خواسته شده با هوشیاری از بازنشر شایعاتی که در قالب هشدارهای انتظامی دروغین منتشر می شود، خودداری کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب شایعه اقدامات مخل نظم عمومی در بیرجند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..