تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعطای گواهینامه ی استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان

در مراسمی عصر امروز از 12 تولیدکننده ی برتر گیلان قدردانی و به آنان گواهینامه ی استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان اعطا شد.

اعطای گواهینامه ی استانی رعایت حقوق مصرف کنندگانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان، معاون سازمان حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در این همایش از تشکیل ستاد مبارزه با احتکار در کشور و آغاز فعالیت این ستاد از شنبه ی گذشته خبر داد و گفت: رد یابی و شناسایی 30 قلم کالای تجاری و صنعتی شامل انواع لوازم خانگی، لوازم خودرو، کالاهای سرمایه ایی و انواع آهن آلات در دستور کار این ستاد قرار دارد.
آقای میرآخورلو با بیان اینکه در حال حاضر 600 هزار انبار در سراسر کشور توسط سامانه ی جامع انبار شناسایی شده تصریح کرد: از این تعداد 18 هزار و 163 انبار مختص به 30 قلم کالایی ست که در دستور کار ستاد احتکار قرار دارد.
وی همچنین با بیان اینکه در دو ماه گذشته 424 هزار مورد بازرسی در قالب مبارزه با گران فروشی ، اختفا و امتنای عرضه ی کالا انجام شده است افزود: در این رابطه حدود 28 هزار پرونده تشکیل و به مقامات قضایی ارجاع شده است.
آقای دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان نیز در این همایش از فعالیت بیش از 3 هزار واحد تولیدی فعال در مناطق مختلف استان خبرداد و گفت: ارتقاء کیفی محصول در بستر رعایت استانداردهای تولید میسر است و واحدهای منتخب این همایش در زمینه ی رعایت استانداردهای کیفی، تعادل در روند نرخ گذاری محصول و رعایت حقوق مصرف کننده در زمره ی بهترین ها درآمده اند. 
آقای حسنی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی بر ضرورت حمایت همه جانبه ی دولت و مجلس از تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط تحریم و فشارهای مالی و بازرگانی وارده بر صنايع باید تلاش کنیم حمایت از تولید داخلی را با سیاست های تشویقی عملی نماییم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعطای گواهینامه ی استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..