تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخورد قاطعانه ولایتی با خبرنگار بی‌حجاب راشاتودی + عکس

یک منبع مطلع  با اشاره به سفر مهم علی‌اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب به روسیه و دستاوردهای مهمی که در این سفرحاصل شد، گفت: این سفر علاوه بر اخبار رسمی که در رسانه‌ها منتشر شد حاوی حاشیه‌های جالبی بود که شنیدن آن خالی از لطف نیست.

وی ادامه داد: در جریان حضور ولایتی در سفارتخانه ایران، خبرنگار زن راشاتودی برای انجام مصاحبه با ایشان به سفارتخانه ایران مراجعه کرده بود که از نظر پوشش وضعیت مناسبی نداشت.

این منبع مطلع افزود: همراهان دکتر ولایتی از ایشان کسب تکلیف می‌کنند که ولایتی با قاطعیت پاسخ می‌دهد: «اینجا خاک جمهوری اسلامی است و اگر کسی قرار است برای مصاحبه بیاید باید حجاب داشته باشد» که همین جمله به خبرنگار روسی منتقل می‌شود.

خبرنگار مذکور در مواجهه با این پیام ابتدا با طرح این ادعا که با همین ظاهر با برخی از مسئولان ایرانی گفت وگو کرده است برای حفظ حجاب مقاومت می‌کند اما وقتی متوجه می‌شود که تنها راه مصاحبه، پذیرش شرط ولایتی است ناچارا به جستجو در سفارتخانه می‌گردد تا موفق می‌شود از یکی از خانم‌های کارمند سفارتخانه یک روسری به امانت گرفته و با حجاب جلوی دکتر ولایتی حاضر شود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری /خواننده پاپ ایران دستگیر شد / چند زن شاکی هستند!+ عکس

بابک زنجانی قطعا اعدام می شود

جهانی شدن مرگ یک زوج عاشق در بیمارستان+عکس

تجاوز مربی ورزشی به پسربچه ای در شیراز + عکس قربانی

مجازات سنگین برای مزاحم خواننده معروف +عکس

جزئیات دستگیری دزد مسلح بانک ملی در تهران

لحظه تجاوز به یک دختر در شیرینی فروش+ تصویر

تجاوز به سارا و زنده به گور کردن او در جنگل!+عکس

نامزد غیرتی با پخش تصاویر خصوصی لیلی او را مانند برده ها به فروش گذاشت!+عکس

فغانی داور سرشناس ایرانی ممنوع التصویر شد؟ +عکس

دسته ماهی تابه داخل چشم آشپز فرو رفت! + تصاویر باور نکردنی

ماساژ شیطانی در اتاق معاینه پزشک معروف +عکس

2 مرد در دادگاه از لحظات قتل همسرانشان گفتند و اشک ریختند

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخورد قاطعانه ولایتی با خبرنگار بی‌حجاب راشاتودی + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..