تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد تند زاکانی از وزیر ارتباطات +عکس

صادق باش و از قانون تمکین کنبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو روز پیش سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خطاب به وزیر ارتباطات گفت: چرا وزارت ارتباطات  آن طور که باید از پیام رسان های داخلی حمایت نمی کند؟ برای چه سرورهای  موجود در طبقه نهم ساختمان امام خمینی (ره)که سابق بر این متعلق به تلگرام بود، به نرم‌افزارهای هاتگرام و طلاگرام اختصاص داده شده است؟

محمدجواد آذری جهرمی  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به این اظهارات از خبرنگاران رسانه ها دعوت کرد تا در ساعت مقرر در ساختمان مورد نظر حاضر شوند و با بازدید از این طبقه، صحت این اظهارات را مورد بررسی قرار دهند.

پس از این بازدید روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور با انتشار بیانیه‌ای، این عمل وزیر و وزارت ارتباطات را شوی تبلیغاتی خواند. علیرضا زاکانی نیز نماینده اصولگرا در چند دوره پیشین مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در حساب توییتری خود به شدت از این اقدام وزیر ارتباطات انتقاد کرد.

زاکانی در توییتر نوشت:

"جناب آقای جهرمی خدمات بزرگش در توسعه تلگرام درایران را از یاد برده و وظایفش را برای کمک به پیام رسان های داخلی فراموش کرده است.

باید صداقت داشت وبجای شو به قانون تمکین وبه رای اهل علم و عمل، دقت کرد.

وزیر محترم تا اینجا رفوزه در قانونمداری، ایران دوستی و صیانت از منافع مردم است."

صادق باش و از قانون تمکین کن

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد تند زاکانی از وزیر ارتباطات +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..