تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هوای اردبیل از فردا گرم می شود

ساعت: 19:44 منتشر شده در مورخ: 1397/04/27 شناسه خبر: 1387998

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: دمای هوا از فردا پنجشنبه 28 تیر ماه افزایش خواهد یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی دولتی مهر در گفت وگو با خبرنگار سبلان‌ما، اظهار داشت: بر اساس نقشه های هواشناسی، در ادامه فعالیت سامانه ناپایدار جوی امروز (چهارشنبه 27 تیر) آسمان استان نیمه ابری تا ابری با هوایی خنک در بیشتر مناطق استان اردبیل  پیش بینی می شود.

وی  تصریح کرد : تا صبح فردا تنها در بخش هایی از مناطق مرکزی و نواحی منتهی به استان گیلان، بارش پراکنده گاهی با مه موقت احتمال می رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه از فردا (پنجشنبه 28 تیر) تا روز شنبه هفته آینده جوی پایدار با افزایش دما پیش بینی می شود،  عنوان کرد : طی سه روز آینده پدیده غالب، وزش باد گاهی با سرعت تند انتظار می رود.

دولتی مهر خاطرنشان کرد : مجدداً از اواخر روز شنبه با ورود سامانه ناپایدار جوی و شمالی شدن جریانات سطح زمین، شاهد افزایش ابر و خنکی هوا در اکثر مناطق استان خواهیم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هوای اردبیل از فردا گرم می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..