تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش در جنگل‌های نیلکوه گالیکش به طور کامل اطفا شد

ساعت: 18:42 منتشر شده در مورخ: 1397/04/27 شناسه خبر: 1387969

سرپرست مدیریت بحران استان گلستان گفت: براساس اطلاعات به دست آمده از فرمانداری شهرستان گالیکش، آتش در جنگل‌های نیلکوه گالیکش، به طور کامل اطفا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ مجتبی جمالی سرپرست مدیریت بحران استان گلستان افزود: این آتش سوزی که از عصر روز گذشته (26 تیر) در جنگلهای بالادست کارخانه سیمان پیوند و به علت انفجاری که برای برداشت از معدن انجام می‌شود، رخ داده بود، شامگاه همان روز مهار و صبح امروز، چهارشنبه 27 تیرماه به طور کامل اطفا شد.

به گفته وی، حدود یک هکتار از جنگلهای صخره ای این منطقه دچار حریق شد که به علت صعب العبور بودن و عدم دسترسی، کار اطفاء کمی با مشکل مواجه شد اما با تلاش نیروهای امدادی منطقه و بارندگی صبح امروز که همچنان در این منطقه ادامه دارد، به طور کامل اطفاء شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش در جنگل‌های نیلکوه گالیکش به طور کامل اطفا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..