تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد منصوب شد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد منصوب شدبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکمی همایون امیرزاده را به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم سیدعباس صالحی خطاب به همایون امیرزاده آمده است:

«نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید.

انتظار می رود با بهره گیری از تمام ابزارهای رسانه ای، تبلیغاتی و ظرفیت های موجود، ضمن تعامل سازنده با اصحاب رسانه با هماهنگی و همدلی معاونت ها و سازمان های تابعه در انعکاس خدمات و برقراری ارتباطات کوشا باشید.

از خداوند متعال دوام توفیق جناب عالی را مسألت می نمایم.»

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی و مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از جمله سوابق همایون امیرزاده به شمار می رود.

پیش از این محمدمهدی احمدی مشاور وزیر و مدیر کل حوزه ورارتی عهده دار سرپرستی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بود که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از خدمات وی در دوره سرپرستی قدردانی کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..