تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت 100 مورد کمک‌هزینه ازدواج به نوعروسان و دامادهای تحت پوشش کمیته امداد همدان

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان خبر داد

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: ۷۳ سری کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان و ۲۷ هدیه ازدواج به نو دامادهای تحت حمایت کمیته امداد استان همدان در سه‌ماهه اول سال جاری پرداخت ‌شده است.

پرداخت 100 مورد کمک‌هزینه ازدواج به نوعروسان و دامادهای تحت پوشش کمیته امداد استان همدانقاسم یارمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم این نهاد با توجه به هزینه‌های سرسام‌آور ازدواج، آسان کردن راه برای مددجویان است، بیان داشت: از ابتدای سال جاری ۷۳ مورد کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان با هزینه ۲۹۲ میلیون تومان تعلق‌ گرفته است.

وی افزود: در سه‌ماهه نخست سال جاری ۲۷ مورد هدیه ازدواج نیز به پسران جوان تحت حمایت که در شرف این سنت الهی قرار دارند با هزینه بیش از ۴۰ میلیون تومان پرداخت‌شده است.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان ادامه داد: ۳۸ نوعروس جوان پشت نوبت این طرح و در انتظار دریافت کمک‌هزینه ازدواج به سر می‌برند که امیدوارم با کمک خیران بتوانیم آن‌ها را به خانه بخت راهی کنیم.

وی هدف از پرداخت جهیزیه به مددجویان را تحکیم بنیان خانواده و تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج در شروع زندگی مشترک اعلام کرد و گفت: تأمین بسترهای توانمندی در سایه آسایش و سلامت خانواده، گسترش فرهنگ اسلامی و دینی و همچنین حفظ و تقویت شرایط اقتصادی و اجتماعی زوج‌های جوان تا بتوانند از چرخه حمایتی امداد خارج شوند از دیگر اهداف این طرح است.

یارمحمدی همچنین با بیان اینکه در سال جاری یک هزار و ۵۰۰ کمک‌هزینه خرید جهیزیه به جوانان پشت نوبت این طرح پرداخت خواهد شد، بیان کرد: هزینه جهیزیه‌های پرداخت‌شده از اعتبارات دولتی، صدقات جمع‌آوری‌شده از خیران، اعتبارات مبتنی بر نیاز و از محل اعتبارات تسهیلات صندوق امداد ولایت و بانک‌های عامل پرداخت می‌شود.

وی گفت: در سال جاری ۶ میلیارد تومان برای کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نیازمندان تخصیص ‌یافته است و جهیزیه به‌صورت نقدی در قالب کمک‌های بلاعوض به زوج‌های جوان تعلق می‌گیرد.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در ادامه کمک‌هزینه خرید جهیزیه برای دختران و ازدواج مجدد بانوان را 4 میلیون تومان، نیازمندان غیر مددجو را دو میلیون تومان و هدیه ازدواج به پسران جوان را یک ‌میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: در سال گذشته یک هزار و ۳۷۸ سری کمک‌هزینه خرید جهیزیه به مبلغ بیش از 3 میلیارد تومان پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت 100 مورد کمک‌هزینه ازدواج به نوعروسان و دامادهای تحت پوشش کمیته امداد همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..