تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات کشور با مسایل اقتصادی گره خورده است

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 36 پمکا میانه در نشست مشترک کارکنان نمایندگی ولی فقیه و عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح این شهرستان، با اعلام اینکه متاسفانه امروز شاهد بسیاری از رانت خواری ها و مفاسد اقتصادی در کشور هستیم که نیاز به ورود جدی قوای 3 گانه برای رفع این معضل می باشد، اظهار کرد: بسیاری از نارضایتی ها و مشکلات مردم ریشه در مسایل اقتصادی دارد.

   به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رضا جعفری بر لزوم همکاری و وحدت بین نیروهای مسلح، مردم و دولت برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب تاکید کرد و افزود: امروز دشمن درصدد ایجاد تفرقه و بر هم زدن وحدت جامعه برای نابودی نظام و انقلاب است لذا نباید بگذاریم دشمن از اختلافات قابل حل داخلی استفاده کرده و ضربات مهلک و غیرقابل جبران خود را بر کشور وارد کند.

   وی نظامیان را به عنوان الگوهای رفتاری و عملی جامعه بر دقت بیشتر در رفتار و کردار توصیه کرد و افزود: عملکرد نظامیان از حسیاسیت بالایی برخوردار بوده و ممکن است کوچکترین اشتباه به ضرر نظام تمام شود.

   در ادامه اعضای شرکت کننده نکته نظرات خود را در خصوص مسایل و مشکلات موجود در جامعه به تعامل گذاشتند و حفظ پیوند بین نیروهای مسلح و وحدت رویه در بین نیروها مورد تاکید قرار گرفت.

   نشست مشترک بصیرت افزایی و بررسی مسائل سیاسی روز، با حضور کارکنان نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه و کارکنان عقدتی سیاسی نیروی انتظامی و تیپ 36 پمکا در دفتر عقیدتی سیاسی تیپ پمکا میانه برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات کشور با مسایل اقتصادی گره خورده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..