تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«فراری» به شبکه نمایش خانگی می آید/ موافقت با عرضه «جشن دلتنگی»

پروانه نمایش خانگی فیلم سینمایی «فراری»، «جشن دلتنگی» و چند فیلم دیگر صادر شد.

به گزارش سینماخبر به نقل از  روابط عمومی سازمان امور سینمایی، سمعی و بصری، بر اساس جلسه اخیر شورای پروانه ساخت خانگی که با حضور اکثر اعضا برگزار شد با ساخت فیلمنامه «مثل یک سرباز» به تهیه کنندگی فاطمه عبدالمحمدی و کارگردانی علیرضا مفتخری مظاهری موافقت به عمل آمد.

همچنین در این جلسه با ساخت ۲ عنوان فیلم کوتاه و عرضه قسمت ۱۰ از فصل ۲ «ساخت ایران» به تهیه کنندگی مشترک منصورسهراب پور و سیدامیر پروین حسینی و کارگردانی برزو نیک نژاد و «درس(تئاتر)» به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش مهرجویی موافقت شد.

در این جلسه برای عناوین سینمایی ایرانی «جشن دلتنگی» به تهیه کنندگی سید علی قائم مقامی و کارگردانی پوریا آذربایجانی، «رفتن» به تهیه کنندگی جمشید محمودی و کارگردانی نوید محمودی، «تگرگ و آفتاب» به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا کریمی و «فِراری» به تهیه کنندگی جهانگیر کوثری و کارگردانی علیرضا داوود نژاد پروانه نمایش خانگی صادر شد.

در جلسه شورای پروانه نمایش خانگی با عرضه هشت عنوان فیلم خارجی، ۲ عنوان فیلم مستند و آموزشی و ۲ عنوان فیلم مراکز فرهنگی و جشنواره ها نیز موافقت به عمل آمد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««فراری» به شبکه نمایش خانگی می آید/ موافقت با عرضه «جشن دلتنگی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..