تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل ادروز روشی مناسب جهت توسعه کسب وکارهای مدرن امروزی

بهترین روش تبلیغات اینترنتی چیست؟ آیا گوگل ادوردز میتواند پاسخگوی نیاز تبلیغاتی کسب و کارهای اینترنتی باشد؟ کدام یک از روش...

به گزارش بولتن نیوز، بهترین روش تبلیغات اینترنتی چیست؟ آیا گوگل ادوردز میتواند پاسخگوی نیاز تبلیغاتی کسب و کارهای اینترنتی باشد؟ کدام یک از روش های تبلیغاتی میتوانند موفقیت کسب و کارهای اینچنینی را تضمین کند؟ چرا باید از بین روش های متنوع اینترنتی گوگل ادوردز را انتخاب کرد؟ در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

گوگل ادروز روشی مناسب جهت توسعه کسب وکارهای مدرن امروزی

گوکل ادوردز یا سئو؟ کدام یک را برگزینیم؟

گوگل ادوردز روشی ساده و در عین حال بسیار زود بازده و تضمینی برای نمایش نتایج جستجوهای مرتبط با کسب و کار شما در گوگل است. گوگل ادوردز تبلیغات مورد نظرتان را در بالاترین جایگاه از نتایج کسب شده و در صفحه ی اول گوگل نمایش خواهد داد.

شاید بگویید این نتایج با سئو هم که امکان پذیر است پس چرا باید گوگل ادوردز را انتخاب کنیم؟ درست است این نتایج با سئو هم امکان پذیر اما در مدت زمان بسیار طولانی و با صرف انرژی و هزینه بسیار بالاتر.

نکته: "نگاه به قیمت های ارزان و غیرقابل باور وب سایت های مدعی سئو تضمینی نکنید! سئو تضمینی واقعی بسیار گران است این ادعا را میتوانید از شرکت های قدرتمند طلب کنید که قیمت های صحیح و گرانی میدهند.  اما شرکت های کوچکی که تنها افتخارشان سئوی خوب وبسایت خودشان با دو یا سه کلمه مرتبط است را جدی نگیرید. اگر راست میگویند نمونه کارهای قدرتمند ارائه دهند."

پس در این حال بهترین راه چه میباشد؟ اگر دوست ندارید در وهله اول هزینه های بسیار بالا را متحمل شوید و همچنین دوست ندارید زمانی معادل شش ماه الی یک سال را برای مشاهده نتایج اولیه تبلیغات خود منتظر بمانید میتوانید ابتدا گوگل ادوردز را انتخاب کنید. و در فرصت اولیه تست های لازم برای این روش تبلیغاتی بر روی کسب و کار خود را انجام دهید . گوگل ادوردز روشی است که برای جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت.  

ویژگی های مثبت گوگل ادوردز

گوگل ادوردز ویژگی های چشم گیر بسیاری دارد که تنها به بیان چند مورد از آن در این مقاله بسنده خواهیم کرد:

این روش تبلیغاتی به سرعت راه اندازی می شود به سادگی میتوان کلمات کلیدی و مخاطب هدف در آن را هدف گزاری کرد. بازدهی بسیار سریع و ملموسی دارد. هیچ محدودیتی در انتخاب کلمات کلیدی وجود ندارد . حتی میتوایند از کلمات نامرتبط یا نام رقبا هم به نفع خود استفاده کنید. ابزارهای اندازه گیری و نتیجه گیری دقیقی برای گوگل ادوردز موجود است که موجب تعیین دقیق میزان بازخورد میشود. انعطاف پذیری بالای گوگل ادوردز را از یاد نبرید

قطعا بزرگترین هدف هر کسب و کاری از تبلیغات دسترسی سریع به مخاطب و متعاقبا افزایش فروش است. در گوگل ادوردز یک مزیت بزرگ به چشم میخورد. شما میتوانید به راحتی مخاطبین خود را از بین انبوه مخاطبین فیلتر کنید. پارامترهایی همچون ایجاد محدودیت جغرافیایی، زمانی، کلمات کلیدی مرتبط، زبان و حتی نوع مرورگر میتوانند به راحتی شما را به مخاطب هدفتان نزدیک سازند. در این صورت تبلیغات شما به جمع کثیری از مخاطبین واقعی تان نمایش داده خواهد شد و نرخ بازده شما به میزان قابل توجهی رشد خواهد کرد.

سرعت بالای بازدهی گوگل ادوردز برگ برنده این روش تبلیغاتی

بارها و بارها به زمان بر بودن فرایند سئو اشاره داشته ایم. حصول نتیجه در روش سئو مخصوصا در وب سایت های تازه تاسیس حداقل بین 6 تا 8 ماه زمان نیاز دارد. البته نباید از یاد ببریم که امکان تخصیص زمان بندی ویژه نمایش نتیجه همیشه یکسان نیست و در برخی از وب سایت هایی که پایه قدرتمندی دارند این زمانبندی یکی دو ماه کمتر است و در عین حال در وب سایت های بسیار ضعیف این زمان طولانی تر هم خواهد شد.

برخی از کسب و کارها در فصل خاصی رونق دارند، یا رقبای قدرتمندی دارند که از دست دادن حتی یک روز به بهای از دست نرخ قابل توجهی از سهم بازار است. لذا کسب نتیجه سریع تبلیغاتی برای این دسته کسب و کارها در اولویت است. در این مواقع کسب نتیجه از طریق سئو بعد از زمان مورد نظر سودی نخواهد داشت. درست همین جا است که سرعت بالای بازدهی گوگل ادوردز برگ برنده روش های تبلیغاتی میشود. با استفاده از گوگل ادوردز و به محض راه اندازی کمپین تبلیغ شما در صفحه ی اول گوگل نمایش داده خواهد شد.

برای شروع تبلیغات گوگل ما به شما سایت جی ادز را معرفی می‌کنیم. این سایت به صورت تخصصی بر روی تبلیغات در گوگل فعالیت می‌کند و مورد اطمینان بسیاری از شرکت‌های بزرگ ایرانی است و کمپین‌های تبلیغاتی آنها را در گوگل ادز (ادوردز) مدیریت می‌کند.

خاطر نشان می‌شوم که برای تبلیغات در گوگل برعکس سئو نیازی نیست در ابتدا مبلغ بسیاری هزینه کنید. یکی از پلن های کم هزینه را انتخاب کنید و پس از مشاهده موفقیت کمپین و سودآوری، کمپین‌های تبلیغاتی خود را با حجم بیشتری ادامه دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل ادروز روشی مناسب جهت توسعه کسب وکارهای مدرن امروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..