تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وریا غفوری چهارشنبه شب به تهران باز می‌گردد

با توجه به شدت مصدومیت غفوری و سفر او به تهران برای مداوای این مصدومیت حضور او در اولین دیدار فصل در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مدافع راست استقلالی ها عصر روز چهارشنبه با اجازه شفر به تهران باز می گردد.

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری مدافع استقلال بعد از غیبت در دیدار دوستانه برابر رباط مراکش و تمرینات روزهای گذشته آبی ها به تهران برخواهد گشت.

هر چند شایعاتی درباره قهر وریا غفوری به دلیل عدم دریافت مطالبات به گوش می رسد اما با توجه به غیبت این بازیکن در تمرینات و البته مصاحبه صبح روز چهارشنبه غفوری به نظر می رسد مصدومیت دلیل اصلی این اتفاق است و قرار است غفوری در بازگشت به تهران برای مشخص شدن میزان مصدومیت خود MRI دهد.

با توجه به شدت مصدومیت غفوری و سفر او به تهران برای مداوای این مصدومیت حضور او در اولین دیدار فصل در هاله ای از ابهام قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وریا غفوری چهارشنبه شب به تهران باز می‌گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..