تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر نقش حامد در سریال پدر را بشناسید +بیوگرافی و عکسها

بازیگر نقش حامد در سریال پدر

سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی که پخش خود از دوشنبه 25 تیرماه آغاز نمود شاهد چهره های جدید و جوان در آن هستیم که شاید تا به حال کمتر آنها را در قاب تلویزیون دیده باشیم.

یکی از این بازیگران سینا مهراد می باشد که البته پیش از این دارای یک نقش فرعی در سریال سایه بان بود اما این بار در سریال پدر اصلی ترین نقش داستان بر دوش او می باشد.

سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال پدر 27 سال سن دارد . او متولد 12 آذرماه سال 1370 می باشد و شاید برایتان جالب باشد که او برادر ساعد سهیلی و پسر سعید سهیلی از کارگردانان معروف سینما می باشد . و فامیلی مهراد اسم هنری او می باشد.

او در سریال پدر نقش یک پسر مذهبی و دانشجو که در یک خانواده متدین تربیت شده را حضور دارد و در حین حضور در دانشگاه عشق و علاقه ای بین او و لیلا با بازی ریحانه پارسا اتفاق می افتد . حال معلوم نیست که لیلا که دختری امروزی است چگونه عاشق این پسر می شود و … .

بازیگر نقش حامد در پدر

سینا مهراد تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد است.

سینا مهراد (سهیلی) و برادرش ساعد سهیلی

حامد در سریال پدر

[مجموع: 0 میانگین: 0]



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر نقش حامد در سریال پدر را بشناسید +بیوگرافی و عکسها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..