تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوسازی بافت فرسوده جنبه سیاسی دارد/ به سمت تولید بافت فرسوده رفته‌ایم

معاون مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران مطرح کرد؛

نوسازی بافت فرسوده جنبه سیاسی دارد/ به سمت تولید بافت فرسوده رفته‌ایمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میثم بصیرت معاون مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در نشست توسعه محله محور در بافت فرسوده که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: موضوع همایش از این جنبه که می‌خواهیم یک رویکرد در سطح نظام را بررسی و پیگیری کنیم، کاری بزرگ است.

وی بیان کرد: اهتمام دولت و تاکید رهبر انقلاب و اهتمامی که در شهرداری تهران برای نوسازی بافت فرسوده ایجاد شده، یک فرصت تاریخی است.

بصیرت با تاکید بر اینکه باید از این فرصت تاریخی استفاده کرد، تصریح کرد: در بافت فرسوده با جمعیتی روبرو هستیم که اغلب اجاره نشین هستند و به لحاظ اجتماعی و اقتصادی از بافت کلی عقب تر هستند و هر روز یک مسئله می‌سازند و حداقل آن زیر سوال رفتن کرامت اجتماعی شهروندان است.

معاون مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با بیان اینکه ما بافت‌ها‌یی ساختیم که کمبود پارکینگ و خدمات در آن‌ها جدی است، تصریح کرد: کیفیت بافت جدید ساخته شده از بافت اصلی پایین تر است، چنانچه ما برای پارکینگ 8 هزار میلیارد تومان و برای تملک 7 هزار میلیارد تومان می‌خواهیم و در این شرایط به نوعی سمت تولید بافت فرسوده رفته‌ایم.‌

وی با بیان اینکه باید در مقابل تولید مجدد بافت فرسوده ایستادگی کنیم، ابراز کرد: در سطح ملی سند به عنوان باز‌آفرینی توسعه محلات تهیه شده که سازمان بازآ‌فرینی شهری آن را تهیه کرده است.

بصیرت با بیان اینکه با نوسازی بافت فرسوده می‌توان 300 هزار شغل ایجاد کرد، تصریح کرد: بخش مسکن مولد است و دغدغه من ورود دولت محلی و ملی به نوسازی بافت‌های فرسوده است.

معاون مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد: عملیات نوسازی جنبه سیاسی دارد و می‌تواند برای دولت‌های شهری خطرناک باشد و آن‌ها را دچار فروپاشی کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوسازی بافت فرسوده جنبه سیاسی دارد/ به سمت تولید بافت فرسوده رفته‌ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..