تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور دو تیم خراسانی در قرعه کشى اولین دوره از لیگ کشتى کلاسیک بانوان کشور

حضور دو تیم خراسانی در قرعه کشى اولین دوره از لیگ کشتى کلاسیک بانوان کشور به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، قرعه کشى اولین دوره از لیگ کشتى کلاسیک بانوان کشور با حضور ۲ تیم از خراسان رضوی و کشتی گیران بومی  برگزار شــد و درنهایت متقاضیان حضور در این مسابقات در دو گروه قرار گرفتند.


از خراسان رضوى نیز دو نماینده در این مسابقات حضور خواهد داشت که هر یک حریفان خود را شناختند.


آنا براتى نایب رئیس بانوان هیئت کشتى خراسان رضوى گفت: براى این دوره از مسابقات از استان هاى مختلف اعلام آمادگى کردند که از خراسان رضوى دو تیم شهرما و شرکت عمران گلبهار حضور دارند.

وی افزود: بر اساس قرعه کشى، تیم‌ها به دو گروه تقسیم شدند که در گروه الف تیم شهرما خراسان رضوى با تیم هاى هیئت کشتى تهران، توابع تهران، منتخب البرز و کافه کاله رستم رود نور هم گروه شد. همچنین دیگر نماینده خراسان رضوی یعنى شرکت عمران گلبهار در گروه ب با سه تیم از شهر کرمانشاه به نام هاى مجتمع خدمات رفاهى قربانى، فروشــگاه باران و باغچه مینو هم گروه شده است.

نایب رئیس بانوان هیئت کشتى خراسان رضوى تصریح کرد: لیگ کشتى بانوان براى نخستین بار برگزار مى شود که فقط پنج استان که همگى ورزشکاران مدعى در اختیار دارند در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام//ع.ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور دو تیم خراسانی در قرعه کشى اولین دوره از لیگ کشتى کلاسیک بانوان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..