تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی در مشهد برگزار می‌شود

نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی در مشهد برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، انجمن هنر‌های تجسمی خراسان رضوی برای برگزاری نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی با موضوع امام رضا (ع) در دهه کرامت، از هنرمندان دعوت کرد تا آثار خود را تا ۲۸ تیرماه به دفتر این انجمن واقع در مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، بوستان بزرگ ملت ارسال کنند.

انجمن هنر‌های تجسمی خراسان رضوی در مناسبت‌های مختلف نمایشگاه‌هایی برگزار می‌کند که از جمله آن‌ها نمایشگاه آثار مرتبط با امام رضا (ع) در دهه کرامت است، این نمایشگاه در روز ۳۱ تیرماه در نگارخانه پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار می‌شود.

هر یک از هنرمندان می‌توانند یکی از آثارشان را که به طور مستقیم یا غیرمستقیم با امام رضا (ع)، منویات و احادیث ایشان و .. مرتبط باشد را به انتخاب خودشان به دفتر انجمن ارسال کنند.

انتهای پیام// ز.‌ی


برگزاری نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی در مشهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه آثار هنر‌های تجسمی در مشهد برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..