تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از 25 طرح در حوزه شهرداری منطقه دو قم

بهره برداری از 25 طرح در حوزه شهرداری منطقه دو قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛در چهارمین روز از دهه کرامت،بيست و پنج طرح خدماتی و عمرانی در منطقه دو شهرداری قم با حضور نمايندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شهری و مردم منطقه به طور رسمی به بهره برداری رسيد.

 اين طرح ها شامل آسفالت، جدول گذاری معابر، جمع آوری آب های سطحی ، ساخت بوستان و تملک املاک در مسير طرح های عمرانی است که برای اجرای آن ها حدود سی ميليارد تومان هزينه شده است.

در مراسم افتتاح اين طرح ها که  در مسجد امام حسين(ع) برگزار شد، رحيمی شهردار منطقه 2، درآمد مصوب امسال شهرداری اين منطقه را 49 ميليارد تومان و بودجه عمرانی را بالغ بر 103 ميليارد تومان اعلام کرد و گفت: اين امر نشان دهنده توجه شهرداری قم برای ايجاد عدالت در خدمات شهری در مناطق مختلف شهرداری و رفع محروميت های مناطق کمتر برخوردار است.

حجت الاسلام ذوالنور نماينده مردم قم در مجلس هم با قدردانی از تلاش های خوب شهرداری به کمبود امکانات خدماتی، رفاهی، فرهنگی در اين منطقه اشاره کرد و تلاش بيشتر مسئولان را برای جبران اين کاستی ها خواستار شد.

سقائيان نژاد شهردار قم هم اتمام اجرای رمپ و لوپ های پل 9 دی، سالن فرهنگی ورزشی بلوار آیت الله بنی فضل ، تملک املاک ادامه مسیر بلوار جمهوری تا کمربندی امام علی و زيرگذر امينی بيات را از مهمترين فعاليت های امسال شهرداری برشمرد.

شهردار قم با اشاره به مشکلات اقتصادی و تحريمی کشور گفت: افتتاح اين طرح ها در اين ايام برای نشان دادن توانمندی های کشور در خدمات رسانی به مردم و مقابله با کسانی است که تلاش می کنند نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند و مردم را نا اميد کنند.

سقائيان نژاد شهرداری ها را نهادی عمومی، مستقل و غيردولتی خواند که درآمد آن را مردم تامين می کنند و اين درآمد صرف خدمات به مردم می شود.

شهردار قم از برخی تلاش ها برای افزايش وابستگی شهرداری ها به بودجه های دولتی انتقاد کرد و گفت: بگذاريد شهرداری ها عمومی، مستقل و غيردولتی بمانند.

انتهای پیام/ش

افتتاح پروژه های عمرانی در قم به مناسبت دهه کرامت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از 25 طرح در حوزه شهرداری منطقه دو قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..