تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۷ کیلوگرم مواد مخدر در میاندوآب

ساعت: 15:23 منتشر شده در مورخ: 1397/04/27 شناسه خبر: 1387912

فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف و ضبط هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز اظهار کرد: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان میاندوآب موفق به کشف مقداری مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان در دو عملیات موفق به کشف هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

وی گفت: در این زمینه دو نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف و تحویل مقامات قضایی شد.

شیخ نژاد تصریح کرد: این مقدار مواد مخدر از شهرهای جنوب کشور تهیه و قصد توزیع در سطح شهرستان میاندوآب را داشتند که در چنگال قانون گرفتار شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اینکه نباید از موضوع مواد مخدر و تاثیرات آن بر جامعه به راحتی گذشت، اظهار کرد: باید در مبارزه با این آسیب اجتماعی که به دنبال منحرف کردن جوانان ما است، همه احساس مسئولیت کرده و با آن مقابله کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۷ کیلوگرم مواد مخدر در میاندوآب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..