تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع دانش آموزان شین آبادی برای پیگیری درمان بوده و هیچ پیام سیاسی نداشت

ساعت: 15:21 منتشر شده در مورخ: 1397/04/27 شناسه خبر: 1387885

پدر یکی از دانش آموزان شین آبادی گفت: تجمع صبح امروز دانش آموزان در برابر ساختمان پاستور تنها در راستای مطالبات درمانی خود بود و هیچ پیام سیاسی نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، مولود طاهرآبادی با اشاره به تجمع صبح امروز دختران شین آبادی در برابر ساختمان ریاست جمهوری، اظهار داشت: این تجمع تنها به دلیل کندی در روند درمان و نیز عدم پاسخگویی مسئولین در زمینه امکانات بیمارستانی بود.

وی، افزود: پس از ۶ سال از این حادثه اکنون دانش آموزان و خانواده های آنان خواستار توجه مسئولان مربوطه هستند.

پدر دانش آموز شین آبادی، در مورد تشکیل کمیسیون پزشکی در خردادماه گذشته، گفت: در این کمیسیون خانواده های دانش آموزان خواستار صرف هزینه های اعزام فرزندانشان به خارج از کشور در داخل و خرید تجهیزات بیمارستانی لازم در روند درمان شدند تا علاوه بر دختران شین آباد سایر بیماران سوختگی نیز از این تجهیزات بهره مند شوند.

وی، عنوان کرد: اکنون پس از گذشته ۶ سال از حادثه شین آباد و یک ماه از کمیسیون پزشکی خواستار اقدام جدی مسئولین در زمینه درمان فرزندان هستیم.

طاهرآبادی، تاکید کرد: تجمع امروز دانش آموزان در راستای پیگیری مطالبات درمانی خود بود و هیچ پیام سیاسی نداشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع دانش آموزان شین آبادی برای پیگیری درمان بوده و هیچ پیام سیاسی نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..