تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تایید مرگ دو نفر در سد سیلوانا/ جزئیات پس از بررسی های لازم ارائه می شود

ساعت: 14:36 منتشر شده در مورخ: 1397/04/27 شناسه خبر: 1387744

در پی کشف دو جسد در سد سیلوانا ارومیه مرگ این دو فرد از سوی رئیس پلیس آگاهی تایید شده و جزئیات پس از بررسی های لازم ارائه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سامان غنی زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، گفت: دیروز یک دستگلاه پراید به همراه ۲ نفر سرنشین از سد سیلوانا خارج شده و پیکر هردو جهت بررسی به پزشکی قانونی فرستاده شده است.

وی، افزود:  فوت ۲ نفر در این سانحه تایید شده اما اطلاعی از آثار ضرب و شتم نداریم و بررسی این موضوع در اختیارکارشناسان قرار داشته و گزارش این اتفاق به دادسرا ارسال شده است و هرگونه اظهار نظر منوط به اظهاریه کارشناسی است.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی، تاکیدکرد: جزئیات پس از آگاهی به اطلاع رسیده می شود اکنون هیچ اظهار نظری در جنایی بودن یا نبودن این مسئله جای ندارد.

حال آنکه پیگیری در خصوص این مسئله از پزشی قانونی آذربایجان غربی پاسخی نداشت چراکه مدیرکل سازمان پزشکی قانونی آذربایجان غربی با بیان اینکه در ارتباط با این مسئله اطلاعی نداشته و پاسخ دهی را به حضور در سازمان و اطلاع از مسئولان ارجاع دادکه با مراجعه خبرنگار اروم نیوز به روابط عمومی این سازمان وی پاسخ دهی را منوط به ارسال فکس و تایید تهران در خصوص پاسخ دهی دانسته و از پاسخگویی طفره رفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تایید مرگ دو نفر در سد سیلوانا/ جزئیات پس از بررسی های لازم ارائه می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..