تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرواز حجاج آذربایجانی از بیستم مرداد در فرودگاه شهید مدنی انجام خواهد شد/ تعداد پرواز حجاج از 11 به 9 پرواز کاهش یافته است

ساعت: 16:45 منتشر شده در مورخ: 1397/04/27 شناسه خبر: 1387939

روحی ملکی گفت: از بیستم مرداد ماه زائرین استان آذربایجان‌شرقی که زائرین مدینه بعد هستند از فرودگاه شهید مدنی تبریز حرکت خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، امیر روحی ملکی ظهر امروز در دیدار کارگزاران حج و زیارت با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار داشت: برخلاف برخی شیطنت‌ها و تحرکات سایت‌های وابسته برای عدم حضور حجاج با هماهنگی بعثه حج و زیارت سال گذشته با آرامش حج به پایان رسید.

وی ادامه داد: این شیطنت‌ها ادامه دارد اما علیرغم این شیطنت‌ها در فضای مجازی ثبت نام‌ها امسال سریعتر و روانتر از سال گذشته صورت گرفت و مردم نیز توجهی به این شیطنت‌ها نداشتند.

مدیر حج و زیارت آذربایجان‌شرقی در خصوص پروازهای حجاج تاکید کرد: سازمان حج و زیارت طبق برنامه‌ریزی ثبت نام را انجام داده و برنامه‌های پروازی هماهنگ شده است که مطابق این برنامه‌ریزی 18 و 19 مرداد پرواز رائران استان اردبیل از فرودگاه شهید مدنی به مدینه قبل انجام خواهد شد.

وی افزود: از بیستم مرداد ماه نیز زائرین استان آذربایجان‌شرقی که زائرین مدینه بعد هستند از فرودگاه شهید مدنی تبریز حرکت خواهند کرد، البته تعداد پروازها از 11 پرواز در سال گذشته به 9 پرواز کاهش یافته است.

روحی ملکی تصریح کرد: با توجه به روابط جمهوری اسلامی ایران و عربستان مانند سالهای قبل نمی‌توانیم مواد اولیه غذایی را به عربستان ببریم، تا قبل از سال 96 کالاهای ایرانی به آشپزخانه‌های تهیه غذای حجاج منتقل می‌شد اما دوسال پیاپی است که چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

وی گفت: زائرین جمهوری اسلامی ایران در 102 هتل و زائرین استان در چهار تا پنج هتل اسکان می‌یابند که به دلیل کیفیت پایین هتل‌های مدینه نسبت به مکه ممکن است اعتراصاتی به مدیران کاروان‌ها صورت بگیرد اگرچه قبلا کلاس‌های توجیهی برای زائران برگزار شده است.

این مقام مسئول با اشاره به سفر عتبات عالیات نیز خاطر نشان ساخت: با توجه به نوسانات نرخ ارز سازمان عتبات تمام سعی‌اش را انجام داده که هزینه‌های سفر عتبات را پایین نگه دارد اما متاسفانه در سال گذشته برخی دفاتر غیر مجوز با پاسپورت جعلی افراد را به کربلا اعزام می‌کردند که با برگشت در مرز مواجه می‌شدند.

وی در پایان تاکید کرد: اسامی این دفاتر به معاونت امنیتی استان اعلام شده و در برخی موارد نیز قرار است دستور پلمپ صادر شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرواز حجاج آذربایجانی از بیستم مرداد در فرودگاه شهید مدنی انجام خواهد شد/ تعداد پرواز حجاج از 11 به 9 پرواز کاهش یافته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..