تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر آموزش و پرورش به قانون اساسی کشور هم ایراد می‌گیرد/ زبان محلی تمامی شهرها باید حفظ شود/ نمایندگان خواهان ترویج زبان ترکی‌اند

ساعت: 16:45 منتشر شده در مورخ: 1397/04/27 شناسه خبر: 1387934

امینی گفت: مسلما نمایندگان آذربایجان نسبت به اظهارات بطحایی واکنش نشان خواهند داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج ، سید حمزه امینی در خصوص این که نظرشان در رابطه با اظهارات وزیر آموزش‌و‌پرورش در رابطه با ممنوعیت آموزش به زبان محلی در مدارس چه می‌باشد، ابراز داشت: اگر بطحایی واقعا چنین سخنی را بر زبان آورده باشد یعنی بر قانون اساسی ایراد گرفته است، در صورتی که تدریس زبان محلی در مدارس جزو قانون اساسی کشورمان می‌باشد.

وی ادامه داد: بنده علاوه بر این که با گفته‌های وزیر آموزش‌و‌پروش مخالف هستم، خواستار این هستم که زبان محلی هرشهری حفظ و پایدار بماند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم در رابطه با واکنش نمایندگان آذربایجان در این خصوص، عنوان کرد: مسلما نمایندگان آذربایجان نسبت به این موضوع واکنش نشان خواهند داد، زیرا همه‌ی آنها موافق هستند که زبان ترکی ترویج پیدا کند.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر آموزش و پرورش به قانون اساسی کشور هم ایراد می‌گیرد/ زبان محلی تمامی شهرها باید حفظ شود/ نمایندگان خواهان ترویج زبان ترکی‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..