تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلافگی و ناراحتی اردبیلی‎ها ازخاموشی مکرر برق/قطعی برق انگشتان علیرضای ۵ ساله را قطع کرد+تصاویر

ساعت: 16:45 منتشر شده در مورخ: 1397/04/27 شناسه خبر: 1387935

علیرضای 5 ساله کنجکاو دید که دیگر دستگاه کار نمیکند و پدر و مادر هم نیستند، به دستگاه علف خردکنی نزدیک شد و با آن مشغول بازی شد؛ داشت بازی می کرد که به ناگاه دستانش را در بین دستگاه دید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، این روزها خاموشی‎های مکرر و بعضا اعلام نشده برق در تابستان داغ سبب برخی اختلال‎ها در زندگی‎ها شده است از گیرکردن های اجباری در پشت چراغ قرمز و آسانسورها، خسارت دیدن لوازم برقی و تلف شدن مرغ ها در سالن های مرغداری گرفته تا تعطیلی ناخاسته و ضرر مالی شرکت های تولیدی؛ البته در بین  وقوع برخی حوادث دردآور جانی را هم می توان به لیست  این اختلالات اضافه کرد؛ از جمله حادثه ای که برای علیرضای پنج ساله  و یک در بعد از ظهر روستای وکیل آباد سردابه اردبیل رخ داد و این روزها را برایش سخت و درآور کرده است.

روز پنجشنبه بود و حوالی ساعت یک بعد از ظهر؛ والدین علیرضا مشغول خرد کردن علف با دستگاه علوفه بودند که به طور ناگهانی برق رفت، علیرضای 5 ساله  کنجکاو  دید که  دیگر دستگاه کار نمیکند و پدر و مادر هم نیستند، به دستگاه علف خردکنی نزدیک شد و با آن مشغول بازی شد، داشت بازی می کرد که به ناگاه دستانش را در بین دستگاه دید. 

 یکی از بستگان علی رضا می‎گوید: علی رضا این روزها سخت درد می کشد و ناراحت است او نمی داند که دستگاه خاموش چرا یکهویی هیولا شدو دستانش را خورد .

پدر علیرضا با بغض می‎گوید: از  انگشتان قطع شده علی رضا دو انگشتش سیاه و باید قطع شود .

 علی رضا پنج ساله که برای پیوند انگشت به تبریز اعزام شده است این تابستان داغ ، خاموشی برق و قطعی 2 انگشتش را همیشه به یاد خواهد داشت.

گرچه کنونی وضعیت برق در شرایط بحرانی قرار دارد، اما مردم انتظاردارند در این روزهای  گرم که دمای هوا در برخی از شهرهای استان سردسیر اردبیل به بالای 40 درجه می رسد، مسئولان چاره‌ای  اساسی بیندیشند و مردم بیش از این از قطعی برق رنج نبرند.

این روزها قطعی مکرر برق که با بی‌برنامگی‌ها نیز همراه است روندکار و زندگی مردم را مختل کرده و سبب نارضایتی و کلافگی مردم استان اردبیل بویژه در روستاها مختلف شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان، مصرف برق امسال در زمان اوج بار در استان اردبیل به 400 مگاوات رسید که 15 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلافگی و ناراحتی اردبیلی‎ها ازخاموشی مکرر برق/قطعی برق انگشتان علیرضای ۵ ساله را قطع کرد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..