تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شورای نگهبان عماد ملت و امین نظام است/ فعالیت ۵۰۰۰ ناظر شورای نگهبان در استان اردبیل

ساعت: 15:21 منتشر شده در مورخ: 1397/04/27 شناسه خبر: 1387870

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل، از فعالیت 5 هزار ناظر در شعبات دفتر نظارت و بازرسی در سطح استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داور نظرعلیان به مناسبت سالروز تشکیل شورای نگهبان در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، اظهارداشت: شورای نگهبان در اسفند سال 58 از سوی امام راحل (ره) و با انتصاب 6 فقیه و 6 حقوقدان تاسیس شد.

وی وظیفه شاخص شورای نگهبان را نظارت بر قانونگذاری، تفسیر اصول قانون اساسی در صورت درخواست رهبری، سران سه قوه و اعضای شورای نگهبان،  نظارت عام بر انتخابات و تایید صحت انتخابات دانست و گفت: شورای نگهبان در مواقع برگزاری انتخابات با تشکیل هیات نظارت بر صحت انتخابات نظارت دارد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه صحت نظام ما به حفظ جهت اسلامی و رعایت قانون اساسی در آن است، تصریح کرد: شورای نگهبان عماد و امین نظام و ملت و در حقیقت نبض نظام اسلامی است.

وی ادامه داد:  شورای نگهبان در قانون اساسی کشور مسئله ای مهم و منحصر به فرد به شمار می آید که نظارت قانونی و  شرعی آن وظیفه ای خطیر و رسالتی عظیم است.

نظرعلیان تاکیدکرد: این نهاد همیشه با بیداری و هوشیاری تمام در خدمت به اسلام و مسلمین کوشا بوده و همیشه مورد تایید رهبری معظم است و بنا به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شورای نگهبان به هیچ وجه تضعیف نشده و  نمی شود .

وی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، شورای نگهبان  گلوگاه کشور، ضامن قوای نظام، قاضی امین، آینه اعتماد، تامین کننده صحت انتخابات، مانع انحراف و نفوذ و حافظ اسلام و سکینه قلب مومنین  محسوب می شود. 

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شورای نگهبان عماد ملت و امین نظام است/ فعالیت ۵۰۰۰ ناظر شورای نگهبان در استان اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..