تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقویت زیرساخت‎های هلال احمر اردبیل در دستور کار قرار گرفت

ساعت: 14:37 منتشر شده در مورخ: 1397/04/27 شناسه خبر: 1387772

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با توجه به اهمیت امداد و نجات در سطح دنیا، تقویت برخی زیرساختهای هلال احمر در شهرهای استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، رامین معبودی امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل با تاکید بر ضرورت تقویت زیرساختهای امدادی جمعیت هلال احمر استاناردبیل گفت: این جمعیت در حوادث و سانحه‌های مختلف یک بازوی توانمند اجرایی و امدادی است و همراه در کنار سایر دستگاه‌ها در صحنه حوادث حضور دارد، فلذا تقویت زیرساختهای امدادی در این جمعیت یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه تقویت برخی زیرساختهای امداد و نجات در شهرهای استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: ما درصدد ارتقای زیرساخت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جمعیت هلال احمر در شهرستانهای استان هستیم که برای تحقق این مهم باید اعتبارات تخصیص یابد و دستگاه‌های اجرایی همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود:داوطلبان و پرسنل جمعیت هلال احمر  استان اردبیل  شبانه روز برای خدمت به مردم ، آماده امدادرسانی هستند.

وی تصریح کرد: به منظور اهمیت موضوع امداد و نجات در سطح دنیا و همچنین برای ارائه خدمات بهتر نیازمند برخی زیرساختهای معقول و مطلوب هستیم که خوشبختانه در این راستا زیرساختهای امداد و نجات شهرهای اردبیل تقویت می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: مردم با مشاهده لباس جمعیت هلال احمر به امنیت روانی می‌رسند که این افتخار بزرگی برای ما است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقویت زیرساخت‎های هلال احمر اردبیل در دستور کار قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..