تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن بزرگ شکوفه های نور در کردکوی برگزار شد+تصاویر

ساعت: 16:47 منتشر شده در مورخ: 1397/04/27 شناسه خبر: 1387928

جشن شکوفه های نور “ویژه دختران” بمناسبت روز دختر و هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت باحضور خدام رضوی و پرچم متبرک آقا امام رضا (ع) و حضور باشکوه بانوان در مصلی کردکوی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ جشن شکوفه های نور “ویژه دختران” بمناسبت روز دختر و هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت باحضور خدام رضوی و پرچم متبرک آقا امام رضا (ع) و حضور باشکوه بانوان در مصلی کردکوی برگزار شد.

گلباران نمادین توسط خواهران در ورودی مصلی بیاد زنان نقان، برگزاری مسابقه عروسک قشنگ من، نامه ای به کریمه دور از امام، بزم حجاب فاطمی، برپایی غرفه های فرهنگی و اجتماعی و طب الرضا (ع) از جمله بخش های این مراسم ارزشمند بود

همچنین در بخش دیگری از این مراسم نیز جشن عقد “با اجازه امام رضا (ع) بله” با حضور یک زوج جوان برگزار شد.

در پایان نیز به دختران باحجاب حاضر در مراسم هدایایی اهداء شد.

تصاویری از این مراسم:

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن بزرگ شکوفه های نور در کردکوی برگزار شد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..