تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




300 دفتر خدمات الکترونیک ساتا در سطح کشور فعالیت دارند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع در حاشیه سفر به لرستان در خصوص عملکرد دفاتر الکترونیک سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در این استان اظهار داشت: درحال حاضر ۳۰۰ دفتر خدمات الکترونیک ساتا در کشور فعالیت دارند که از این تعداد ۹ دفتر خدمات الکترونیک فعال در سطح استان لرستان مشغول خدمت رسانی به خانواده نیروهای مسلح  هستند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۴ دفتر در مرکز استان لرستان فعال است، افزود: این دفاتر خدماتی بالغ بر ۲۰ نوع ماموریت ساتا و سابا به خانواده نیروهای مسلح ارائه می دهند.

امیر سرتیپ حاتمی تصریح کرد: در سال ۹۶، چهار داروخانه در این استان برای تأیید آنلاین نسخ دارو داشتیم که در سال جاری برای ارائه خدمات بیشتر و سریعتر به ۸ داروخانه رسید. بحمدالله برابر نظر سنجی های انجام شده توانستند رضایت خاطر نیروهای مسلح را جلب کنند و انشاءالله با ارجاع به اینترنت تعدادشان افزوده خواهد شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ماموریت دفاتر اسناد پزشکی که مسئولیت رسیدگی به اسناد مراکز درمانی را عهده دار هستند از ابتدای سال جاری جهت ارتقای کیفیت خدمات به سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح محول شده است.

انتهای پیام/س

سفر وزیر دفاع به لرستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «300 دفتر خدمات الکترونیک ساتا در سطح کشور فعالیت دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..