تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی اطلاعی فرماندار کهگیلویه از عزل خود

  بی اطلاعی فرماندار کهگیلویه از عزل خود به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حکمی محمدجعفر نیکبخت را به سمت سرپرست فرمانداری کهگیلویه منصوب کرد.

محمدجعفر نیکبخت بویراحمدی معاون سابق غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد جایگزین علی پوزش کهگیلویه‌ای شده است.

فرماندار سابق کهگیلویه با تایید خبر عزل خود گفت: اطلاعی نداشتم تا اینکه امروز صبح از استانداری تماس گرفتند و گفتند که امروز ساعت 11 مراسم تودیع و معارفه انجام می‌شود.

علی پوزش با بیان اینکه پیشنهاد مدیرکل ستادی در استانداری امروز به من دادند ولی نپذیرفتم، افزود: به محل کار خود یعنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی می‌روم.

انتهای پیام/س

فرماندار جدید کهگیلویه منصوب شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی اطلاعی فرماندار کهگیلویه از عزل خود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..