تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجاوز یک مربی ورزشی به یکی از نوآموزان در شیراز

سلامت نیوز:فرد متهم که ۴۰ ساله و فاقد سابقه کیفری است، پس از اقدام مجرمانه خود بلافاصله دستگیر و هم اکنون با قرار بازداشت در زندان به سر می برد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،در پی انتشار خبری مبنی بر آزار و اذیت و تجاوز یک مربی ورزشی به یکی از نوآموزان در شیراز، دادستان عمومی و انقلاب شیراز از دستگیری متهم در سریع ترین زمان پس از وقوع حادثه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری فارس، فرد متهم که ۴۰ ساله و فاقد سابقه کیفری است، پس از اقدام مجرمانه خود بلافاصله دستگیر و هم اکنون با قرار بازداشت در زندان به سر می برد.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با بیان این که برای متهم قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شده، گفت: پرونده هم اکنون در محاکم کیفری یک استان فارس مطرح و در حال رسیدگی است.

علی صالحی افزود: در خصوص فرد متهم قرار نظارت قضایی و منع کامل وی از فعالیت ورزشی و مربی گری صادر و مجوز فعالیت وی لغو خواهد شد.

وی تأکید کرد: در این پرونده تنها یک نفر شاکی است و تا کنون شاکی دیگری از متهم طرح شکایت نکرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجاوز یک مربی ورزشی به یکی از نوآموزان در شیراز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..