تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرب: هواداران استقلال سرخورده شدند

خبرگزاری فارس: امیر عرب در مورد وضعیت استقلال در روزهای اخیر و عدم رضایت هواداران از مشکلات این تیم، گفت: استقلال پرافتخارترین تیم آسیا و ایران است. دو ستاره که روی لباس این تیم است نشان از این دارد که ما مثل استقلال تیمی نداریم. این وضعیت شایسته و زیبنده باشگاه استقلال نیست. هواداران سرمایه فوتبال ایران هستند. بهترین هواداران دنیا را در استقلال داریم.

وی افزود:‌ به امور باشگاه‌های دیگر وارد نمی‌شوم و صحبتم در مورد باشگاه خودمان است. استقلال پتانسیل کسب قهرمانی در آسیا را دارد و برخوردهای اخیر زبینده این تیم نیست. از وزیر ورزش که بعد از حضورش باعث رونق دوباره ورزش ایران شد درخواست می‌کنم نگاه بهتری به استقلال داشته باشد. اینکه تیم ملی توانسته نتایج خوبی بیگرید و دل مردم را شاد کند جدا از تلاش مسئولان فدراسیون به خاطر نظر مساعد وزیر است. این مسائل نشان می‌دهد وزیر کاملا ورزشی است. هواداران استقلال الان سرخورده شدند و سر درگم هستند. پدر ورزش که وزیر است باید هواداران را از سردرگمی در بیاورد.

معاون اجرایی سابق باشگاه استقلال، گفت: چرا باشگاهی که فصل قبل شرایط خوبی داشته و بازیکنانش نقش کلیدی در جام جهانی داشتند و دنیا را تحت تاثیر قراردادند باید الان این شرایط را داشته باشد. چرا این اتفاق باید برای باشگاه بیفتد. وزیر ورزش و اشخاصی که در انتخاب مدیران باشگاه استقلال حرف اول را می‌زنند چند نکته را مدنظر قرار بدهند. چه اشکالی دارد وقتی قصد دارند مدیری را برای باشگاه استقلال انتخاب کنند از بانک مرکزی در مورد بدهی‌های این فرد استعلام بگیرند. مدیری که برای پرسپولیس و استقلال انتخاب می‌شود نباید بدهی بانکی داشته باشد.

وی افزود: باید در مورد اینکه آیا این شخص فوتبالی هست و آیا استقلال را می‌شناسد و طرفدار این تیم هست یا نه استعلام بگیرند. نباید فردی به استقلال بیاید که فوتبالی نیست و نتواند چهار بازیکن استقلال را نام ببرد. استقلال و پرسپولیس آبروی فوتبال ایران هستند و این حرف تعارف نیست. اگر این موارد در انتخاب مدیران باشگاه رعایت شود این اتفاق برای فوتبال ما خوب است. چند ماه دیگر جام ملت‌ها شروع می‌شود. تیم ملی را چه تیم‌هایی تشکیل می‌دهند؟ مگر غیر این است که اکثر بازیکنان استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ... هستند. باید خیلی با دقت مدیرعامل و هیأت مدیره را انتخاب کنند. اگر دوباره در انتخاب اشتباه شود این مسئله جبران ناپذیر است. وقت دیگر نداریم. بازی‌ها به زودی شروع می‌شود و همین الان فرصت از دست رفته است. ابتدا یک استعلام بگیرند که مدیرعامل بدهی نداشته باشد اگر این مدیر بدهی داشته باشد او ابتدا به دنبال رتق و فتق امور خودش می‌رود. دوم اینکه این مدیر استقلالی باشد. یک بیزینسمن را نیاورند که دنبال منافع خودش باشد. یک دلسوز بیاورند.

معاون اجرایی سابق استقلال خاطرنشان کرد: روزی 200 تماس از سمت هواداران دارم که نگران هستند. هواداری که 2 میلیون در ماه درآمد دارد می‌گوید حاضر است این پول را بدهد ولی شرایط تیم خوب شود. این مسئله خیلی باارزش است. این سرمایه را باید حفظ کرد. امیدوارم وزیر با درایتی که دارد نگاه خاصی به استقلال داشته باشد.

عرب در پایان تأکید کرد:‌ باز هم می‌گویم امور باشگاه استقلال را باید استقلالی‌ها انجام دهند. اگر قرار شد مدیرعامل انتخاب شود باید نگاه باشگاهی و فوتبال باشد نه اینکه نگاه کاسب‌کارانه داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرب: هواداران استقلال سرخورده شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..