تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیر هنری دومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه روح الله منصوب شد

دومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه روح الله دبیر هنری خود را منصوب کردبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) اصفهان و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره روح الله، محمدرضا رفیعی به عنوان دبیر هنری دومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه روح الله منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای محمدرضا رفیعی

احتراماً، با توجه به برگزاری موفق اولین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی «روح الله» و تقدیر از زحمات حضرتعالی، نظر به مراتب علمی، فرهنگی و هنری، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان دبیر هنری دومین جشنواره نمایشنامه نویسی و تئاتر«روح الله» منصوب می نمایم.

امید می‌رود با استعانت ازخداوند متعال و روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (س) و بهره‌گیری از مشاوره و نظرات شخصیت های صاحب نظر به ویژه پیشکسوتان و جوانان با انگیزه این حوزه، در انجام وظایف محوله موفق باشید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیر هنری دومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه روح الله منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..