تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس‌های Galaxy Note 9 لو رفت

عکس‌های Galaxy Note 9 لو رفتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته گذشته سامسونگ پوستری از Galaxy Note 9 در شبکه اجتماعی توئیتر خود به نمایش گذاشت که این دستگاه را با قلم هوشمند زرد رنگ نشان می‌داد و بدنه این فبلت هم با رنگ آبی نشان داده بود. بر اساس این پوستر، Evan Blass، فرد مشهوری که در مطبوعات کار می‌کند و خبرهای مربوط به گوشی‌های در حال تولید جهان را فاش می‌کند، رندری مطبوعاتی و رسمی از Galaxy Note 9 را در صفحه توئیتر خود به اشتراک گذاشت.

در این رندر مشاهده می‌شود که سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه Galaxy Note 9 و در محل جدیدی قرار دارد. این حسگر در زیر دو دوربین پشتی دستگاه قرار گرفته است که جدا بودن آن برای کسانی که وسواس دارند، زیاد خوشایند نخواهد بود چرا که با یک اشتباه ساده انگشت روی دوربین خواهد رفت و لنز دوربین کثیف خواهد شد. دیگر مشخصه‌ای که در این رندر شاهد هستیم، بزرگ بودن یکی از لنزهای دوربین نسبت به لنز دیگر است و دوربین این دستگاه دارای یک فلش LED است. حسگر اثر انگشت این دستگاه کوچک به نظر می‌رسد اما می‌توان این امید را داشت که به خوبی حسگر +Galaxy S9 کار کند.

در این رندر مشاهده می‌شود که S-Pen این دستگاه با رنگ طلایی طراحی شده است و انتهای آن رنگ آبی خورده است تا وقتی داخل قاب آبی رنگ Note 9 می‌رود، دیده نشود. بر اساس خبرهای گذشته هم مشخص شده بود که این قلم هوشمند با نسل سابق قلم‌های هوشمند نوت تفاوت دارد چرا که علاوه بر رنگ، طراحی آن هم تغییر کرده و قرار است با اتصال بلوتوث به دستگاه Note 9 وصل شود.

گذشته از این رندر طراحی شده، عکس‌های واقعی این گوشی هم در فضای مجازی در حال پخش شدن است که نشان می‌دهد اصلاً نمی‌توان آن را از نسل قبلی Note تشخیص داد. تصاویر فاش شده از این گوشی هم سندی بر این ادعا است. با کنار گذاشتن ظاهر، این فبلت هوشمند در قلب خود دارای پردازنده Snapdragon 845 است که در برخی کشورها با Exynos 9810 تولید خواهد شد. حافظه رم این دستگاه 6 یا 8 گیگابایت ظرفیت خواهد داشت و صفحه نمایش خمیده Super AMOLED برای آن در نظر گرفته شده است. در مورد باتری Note 9 هم انتظار می‌رود 3هزار و 850 یا 4هزار میلی‌آمپر ظرفیت داشته باشد.

عکس‌های Galaxy Note 9 لو رفت

عکس‌های Galaxy Note 9 لو رفت vعکس‌های Galaxy Note 9 لو رفت

انتهای پیام/

تصاویر لو رفته از Galaxy Note 9



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس‌های Galaxy Note 9 لو رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..