تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح ابتکار در خصوص صدور مجوز حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها

ابتکاربه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز و در پایان جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص اینکه برای خانواده‌های ایثارگران پیامکی مبنی بر طرح شکایت از استاندار تهران به علت صدور مجوز حضور بانوان در ورزشگاه در ایام جام جهانی ارسال شده، گفت: ورود خانواده‌ها به ورزشگاه‌ها اتفاق خوبی است. ابتکار همچنین افزود: مجوز ورود خانواده‌ها به ورزشگاه‌ها را شورای تامین استان صادر کرد و فقط برای استان تهران نیست.

پس از این سخنان بود که برخی خبرگزاری‌ها با سوء‌برداشت از سخنان ابتکار اینگونه نوشتند که مجوز حضور بانوان در ورزشگاه‌ها صادر شده است در حالی که منظور وی همان مجوز حضور خانواده‌ها در دوران جام جهانی در ورزشگاه‌ها بوده است. این اتفاقات سبب شد تا معصومه ابتکار برای روشن شدن قضیه در صفحه شخصی خود در توئیتر پستی به اشتراک بگذارد.

ابتکار نوشت:  پاسخ امروز من به خبرنگاران عزیز در مورد مجوز حضور خانواده ها در استادیوم آزادی، همان موضوع دیدن بازی های جام جهانی بوده و خبر جدیدی نیست. لطفا خبرهای اشتباه را اصلاح کنید.ممنون

ابتکار

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح ابتکار در خصوص صدور مجوز حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..