تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرط جالب جباروف برای تمدید قرارداد با استقلال

استقلالی‌ها هنوز موفق به تمدید قرارداد با سرور جباروف نشده‌اند. این بازیکن ازبکستانی در ترکیه حضور دارد و چند نوبت هم مذاکراتی با مسئولین این باشگاه داشته است.

به گزارش شمانیوز: باتوجه به وعده مدیران استقلال در خصوص تمدید قرارداد با جباروف در ترکیه، این اتفاق هنوز محقق نشده است. جباروف یکی دو روزی هست در ترکیه به سر می‌برد و حتی دیدارهایی را با نمایندگان استقلال داشته است. اما این دیدارها منتج به نتیجه نشده تا جباروف هنوز بازیکن استقلال دانسته نشود.
گویا جباروف برای تمدید قرارداد با استقلال به جز شرایط مالی از قبیل تسویه حساب فصل قبل، شرطی هم برای مدت قراردادش دارد. هافبک باتجربه ازبکستانی که در حال حاضر ۳۵ سال سن دارد، خواهان این شده مدت قراردادش بیشتر از یک فصل باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرط جالب جباروف برای تمدید قرارداد با استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..