تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور وزیر ارتباطات برای وصل مجدد گوشی‌های مسافری

دستور ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت وصل مجدد گوشی‌های مسافریبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی انتشار خبری از وزارت صنعت، معدن و تجارت در روز گذشته جهت تسریع در وارد کردن اطلاعات صحیح گوشی‌های همراه در سامانه همتا و قطع شدن تعدادی از گوشی‌های شناسایی نشده، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور تازه‌ای را در همین خصوص صادر کرد.

با مساعدت و دستور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت وصل مجدد بیش از 4000 گوشی تلفن همراه مسافری که توسط سامانه همتا شناسایی و قطع گردیده بود، این گوشی‌ها تا پایان امروز مجدداً وصل خواهند شد. این تعداد گوشی تلفن همراه بر طبق بخشنامه گمرک ج.ا.ا به دلیل عدم ورود اطلاعات صحیح و عدم پرداخت عوارض گوشی تلفن همراه در فرجه قانونی 30 روزه،  طی فرآیند شناسایی گوشی‌های تلفن همراه توسط سامانه همتا شناسایی و قطع گردیده بود.

این اقدام وزیر ارتباطات در جهت تنظیم بازار و جلوگیری از متضرر شدن اصناف و کمبود گوشی در بازار صورت گرفته است. در آینده‌ای نزدیک تدابیری اندیشیده خواهد شد تا از بروز تخلف در ثبت کالای مسافری جلوگیری بعمل آید.

بیشتر بخوانید: آغاز شناسایی و قطع گوشی‌های مسافری فاقد شرایط

بیشتر بخوانید: استعلام مجدد برای اطمینان از اصالت تلفن همراه ضروری است

انتهای پیام/

مساعدت  و دستور وزیر ارتباطات در خصوص گوشی‌های مسافری قطع شده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور وزیر ارتباطات برای وصل مجدد گوشی‌های مسافری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..