تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروریختن ورزشگاه میزبان جام جهانی 2018 به دلیل بارندگی + فیلم

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت‌های جام جهانی فوتبال در روسیه پایان یافت، اما خبر‌های ورزشی این کشور از نوعی متفاوت همچنان ادامه دارد.

روز گذشته بخش‌هایی از ورزشگاه بزرگ شهر ولگوگراد فروریخت. دلیل این اتفاق، بارش شدید باران و رانش زمین بوده است. این ورزشگاه به تازگی ساخته شده است و در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه نیز از آن استفاده شد.

گفتنی است ساخت ورزشگاه ولگوگراد 45 هزار نفری در سال 2015 آغاز و در سال 2018 به بهره برداری رسید و در جام جهانی هم میزبان چهار بازی انگلستان - تونس، ایسلند - نیجریه، مصر - عربستان سعودی و لهستان - ژاپن بود.

بیشتر بخوانید: آماده سازی ورزشگاه‌های میزبان جام جهانی 2018 روسیه + فیلم 

انتهای پیام/

تخریب ورزشگاه میزبان جام جهانی 2018 روسیه + فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروریختن ورزشگاه میزبان جام جهانی 2018 به دلیل بارندگی + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..