تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معلولیت در گلستان بالاتر از میانگین کشوری

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ نحوی نژاد امروز در حاشیه افتتاح و راه اندازی نخستین دستگاه ویژه معلولان ضایعه نخاعی (پاراواک) در گرگان افزود: بر این اساس تعداد معلولین استان ۵۱ هزار است واین درحالی است که در سطح کشور یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر معلول وجود دارد.

وی همچنین در حاشیه نشست شورای مدیران بهزیستی گلستان گفت: نزدیک به ۵ هزار نهاد و تشکل دولتی و غیر دولتی با بهزیستی ارتباط و نزدیک به ۱۷۰ هزار سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی قرار دارند.

معاون توانبخشی بهزیستی کشور افزود: پارسال در استان چهار هزار و ۵۰۰ مورد سهمیه در انتظار دریافت نوبت مستمری داشتیم که امسال به ۱۰ هزار مورد رسیده و این قول داده می‌شود که تا پایان سال این امر محقق شود و مستمری به حساب آنان واریز شود.

عبدالهی مسئول روابط عمومی بهزیستی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان گفت: افتتاح مرکزمعلولین رویش واقع در ویلاشهر و نیز مرکز سالمندان پارسیان، واقع در بلوار بلوار الغدیر از دیگر برنامه‌های امرز آقای نحوی نژاد در گلستان است.

پاراواک دستگاهی که امروز با حضور وی در بهزستی گلستان مورد استفاده قرار گرفت، برای ایجاد حرکت‌های ایستادن، گام برداشتن، و نشستن بعضی از افراد دچار ضایعه نخاعی کامل در سطح کمر بکار میرود و علاوه بر کاربرد‌های حرکتی، سیستم پاراواک دارای کاربرد‌های درمانی بوده و از پوکی استخوان، آتروفی عضلانی، و زخم بستر جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/م

افتتاح و راه اندازی نخستین دستگاه ویژه معلولان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معلولیت در گلستان بالاتر از میانگین کشوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..